Bullet Journal fedlapok 2021-ben

 Idén már sokkal kiforrottabb volt a Bullet Journal fedlapok tekintetében. Sőt maga a Journal is valódi Bullet Journal volt! Azt kell mondjam, nagyon szerettem bele tervezni, alkotni, csinosítgatni. A pontozott lapok pedig sokat segítettek, hogy (kevésbé) ragasszam ferdén a matricákat. :) Viszont jó tanács, hogy inkább szerezzen be mindenki picit jobb minőségűt, mert nekem sajnos szétnyílt középen a ragasztásnál a gerince...o.O* Oké, oké, az is segíthet, ha nem teszünk bele mindent is, de na, éppen ezért Journal a Journal, nem? (btw csak journal cardokat tettem bele, ami vastagabbá tette az egészet, meg washi tape-ekkel díszítettem a szegélyeket. Szóval ezek összességében jól felhízlalták a bujót. 😅 De szerintem pont ez a lényege a napló vezetésnek. Persze, aki a minimalista stílust részesíti előnyben, annak is lehet szép Journalja. ^_^ Sőt, én is gondolkodtam már rajta, hogy kipróbálom majd. Egyrészt könnyítek a naplón, másrészt több helyem marad leírni a dolgaimat. De még nem szántam rá magam. 

*


No, de akkor lássuk is, idén milyen fedlapjaim voltak:


Bullet Journal fedlapok első félév 


Every Minute a Story, TheCoffeeMOnsterzCo és Paperahire Journal cardokat használtam fel. :)


Így készült:


Bullet Journal fedlapok második félév 

Wendy Prints, Papershire Journal cardok, valamint New York színező



Így készült:

Július

Augusztus

Szeptember

Október

November

December


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések