100 dolog, ami boldoggá tett az ősszel

 


100 dolog, amely boldoggá tett az ősszel


1. Mai süti:

"Te is jó kis könyvmoly lehetsz."

/Elizabeth Kostova: A történész/

Nos, igyekszem ^_^ /09.08./

2. Frissen mosott, új ágyneműben pihenés *.* Csillagképes, holdacskás mintás, egyik oldala sötétkék, a másik fehér hátterű

https://moly.hu/karcok/1689461

3. Holly Black – Cassandra Clare: The Copper Gauntlet olvasása

4. Ági barátnémékkel video chat :) 09.09.

5. Úton van a tcmc rendelésem! :) (nyomda szett) 09.11.)

6. What if…? nézése 09.15.

7. Elkezdtem használni a spotify-t. :)

8. Ingyenes sorozatkezdő könyv *.*

Lindsey Fairleigh: Echo in Time /09.16./

9. rendeltem a thegingercatco-tól :) 09.17.

10. Papershire rendelés *-* Úúú, megvan a köv. évi bujo olvasónaplóhoz! ^_^

11. House of Stickers akció :D vétek lett volna nem vásárolni

12. Ingyenes e-könyv megszerzése amazonról: Sigal Ehrlich: by Mistake 09.19.

13. Séta Noémival ^_^

14. epres tej *-*

15. Játszottam a TMI játékán, és engem sorsoltak ki, így enyém lehet majd Cassandra Clare 5. évfordulós Lady Midnightja! *-* 09.22.

16. Kislányom elragadó mosolya *-* <3 Napról-napra egyre szebb lesz a pici lány! 09.25.

17. Vettem pár szuper cuki és hasznos! ruhát őszre neki :) LOL, újabban a ruhákat nem is magam miatt nézem :D (na jó, azért sikerült vennem egy Snoopy-s pizsama felsőt magamnak… :) )

18. Caramell oat latte *-*

19. Within Temptation hallgatása <3

20. Kora reggeli ébredés, amiből plédbe betakarózós-olvasós reggel lett :) esett az eső is, szóval megvolt a tökéletes hangulat hozzá! 09.27.

21. „Egy szép léggömb igazán nem ronthatja el az ember kedvét.”

/Alan Alexander Milne: Micimackó/

Ezzel nem tudok vitatkozni :) 09.28.

22. Happy Mails *-* Pippy Plans és H/S (woohhoo, még több matricaaa)

23. Free Guy film nézése 09.30.

24. Gingerbread Latte *_*

25. Részvétel a Pinktober Drawing challenge-en *-*

https://www.instagram.com/p/CUf4wkUrBEH/

26. Több mint hat éve vagyok moly-tag. <3 (24850.) 10.06.

27. Szívek szállodája nézése :)

28. Megérkezett az új wireless CX 150BT sennheiser fülhallgató, és egyszerűen tökéletes! 10.07. Szuper könnyű, és végre nem kell többet a zsinór miatt igazgatni folyton a fülest! :))) woohoo!

29. Találka a brazil barátnémmel *.* De jó volt megint angolul beszélgetni! Egy bő két órácskára elszabadultam ma otthonról. :)

30.. Ma van öt éve, ogy kijöttünk Londonba! *-* 10.11.

31. „Könyvmoly vagy, a legnagyobb álmodozó, akivel valaha találkoztam. ”

/Fan Wu: Február virágai/ 10.12.

32. Más a szerző, de a cím ugyanaz 2. kihívás létrehozása :)

33. Ma írtam két egykori hotdogos ismerősnek is :) jó volt beszélgetni ennyi év után is :)

34. C. N. Crawford: The Fallen e-könyv megszerzése 0.99-ért *-* 10.14.

35. Kaptam könyvet a férjecskémtől ^^ V.E. Schwab: The Invisible Life of Addie LaRue

ráadásul ma megérkezett a Lady Midnight is! Woohoo, könyves csütörtök a mai nap!!! <3 10.14.

36. Natasha Ngan: Girls of Paper and Fire olvasása

37. Kislányom elkezdett érdeklődni a kis játék kockája iránt! Egyem is meg, olyan kis édes! <3 (még a pociban volt, mikor megvettem neki, akkor párocskám azzal viccelődött, hogy nem is neki vettem, hanem magamnak XD Pedig csak megakartam bizonyosodni róla, hogy tetszeni fog Nonónak majd :D)

38. UK lakosoknak is elérhető volt az az opció, hogyha előrendeltük SJM könyvét, és ezt bizonyítottuk, akkor majd kapunk egy art printet, miután megjelent a könyv! *-*

https://www.instagram.com/p/CUu7raQA-Yg/

39. Fűszeres sütőtökös leves *_*

40. A gmail fiókjaim hátterét átállítottam ősziesre *-*

41. Idézetek felvitele az adott olvasmányaim adatlapjára, valamint polcok létrehozása kihívások rendszerezésére.

42. Végre valahára kifestettem a körmeimet! -> rózsaszínűre :)

43. Videochat tesómékkal és anyáékkal

44. Blogolgatás, írogatás. Egy kis relax. :)

45. The Queen's Gambit nézése

46. Shazam nézése :D

47. Harriet Wright Design sale hatalmas akciókkal és sikerült egy full szett washi tape-et (£7.00 a £22.00 helyett), egy aranyszínű vonalzót (£3.00 a £3.50 helyett), és 3 db acetátot venni (erre 50% kedvezmény volt!), woohoo! *-* 10.22.

48. Töklámpás rajzolása :) 10.23.

49. Két órával ezelőtt posztolta Jamie McGuire a hivatalos fb oldalán a hírt, miszerint megfilmesítik a Gyönyörű sorscsapást!!! *-* fangirlmódON yay!!!!! 10.25.

50. Kipróbáltam a könyv formájú nyomda szettem, és tetszik! (Az új Olvasónaplót dekorálom, ami majd a köv. évtől lesz használva) :) 10.26.

51. Nonó három hónapos lett :)

52. Natalia Jaster: Touch 2.49-ért :) 10.30.

53. Kaptam custard ìzesítésű fánkot párcskámtól *.* 11.03. meg egy doboz belga csokit nyam nyam

54. Lett új átmeneti kabátom! :D De valószínűleg most várat magára a felavatás, mert hideg lett, és a télikabát szezonja kezdődik. nope, azóta csak felavattam egyszer

55. Vámpírnaplók újranézése ^_^ 11.07. nosztalgikus állapotba csöppentem! Az első 1-2 ávad nagyoooon ütősre sikeredett!

56. Kislányom huncutkás mosolya, amihez már hang is társul néhol <3 Csak rá kell nézni, és minden más feledésbe merül *-* Nagyon huncut lesz ez a lány!!! ^_^

57. Hard Love film nézése XD

58. Rendeltünk cézár salit és nagyon jól esett ^_^

59. Shang-Chi nézése 11.12.

60. Egyre jobban megy a tummy time a drágámnak!!!!

61. Forrás rádió hallgatása spotify-on. Deszy a sorok között rovatban beszélget könyvekről :)

62. Rajzolgattam a wacom tabletemet használva *.* 11.16.

63. Mazsolás pogi, nyam-nyam (nem tudom, van-e valami hivatalos magyar negnevezése…)

64. Lomtalanítás random kitalált rendrakással vegyítve

65. A főbérlőtől és a feleségétől kaptunk kötött ruhákat :)

66. 0.99-ért megszereztem amazonról Natalia Jaster Foolish Kingdoms sorozatát! :-O 11.19.

67. Ünnepi kiadású forrócsoki a Costa kávézóból :Quality Street® ízű *-*

68. Ajándék csomag egyenesen Szentesről! *-* Húúú, kaptunk karácsonyra egyen pólót! Nagyon menci! <3 11.22.

69. Milk&Mocha akció: két póló esetén a második fél áron van :) alig várom, hogy ideérjenek!

70. Fahéjjal meghintett porridge *-*

71. 3D-s kép készítése :)

72. Belebújtam a téli mamuszomba! ^_^

73. 10000 oldal 2021-ben (7236.) 11.23.

74. 300 nap olvasás 2021-ben ( 935.) 11.24.

75. Sólyomszem sorozatának nézése ^^ ezt vártam egész évben!!! 11.24.

76. Black Friday rengeteg jó ajánlattal! *.* 11.26.

77. Sparrow olvasása

78. Jamie McGuire: Beautiful Redemption olvasása

79. Végre rájöttem, hogy hogyan kell átállítani az órát a kindle olvasómon! :D

80. Jó forró fürdő, utána meleg ruhába bújás. (nagyon fázós vagyok… )

81. Insta sztoriban összefűztem pár kedvenc webshopom akcióját :) mert így is lehet a kis vállalkozásokat támogatni! :)

82. Kapok két Marissa Meyer könyvet párocskámtól ^^ Gilded és Fairest

83. Az érzés, mikor a kisbabád egy nyűgös nap után édesdeden alszik a karjaidban, az leírhatatlan! *.*

84. Nem akartam már költekezni, de pont megláttam, hogy egy webshop, amit május óta! Vártam, hogy kinyisson végre kinyitott, és nem tudtam nem megnézni… Poppywillowco.

85. Megkaptuk a child benefitet. kb. Olyasmi, mint a családi pótlék

86. Karácsonyi hangulatba jöttem, mert az egyik fb csoportban azt kèrdezték, hogy kinek mi a kedvenc étele, és én a töltött käposztát ìrtam! Oh, most meg megéheztem… :D

87. Rendbe szedtem a kívánságlistámat, és kitöröltem párat, ami már régóta rajta volt, de azóta sem vettem meg. Ezért is jó elsőnek ide pakolni a könyveket, mert ha valóban kell, akkor jó emlékeztető, de ha meg nem, akkor meg több hely marad más könyvnek! :)

88. Oké, azt hiszem, ez az eddig szerzett legfontosabb kitüntetés, amit kaphattam!

Angolnyelv-rajongó (357.) 11.29. ヾ(〃^∇^)ノ

89. Aludtunk este nyolctól reggel négyig!!! *.* 11.30.

90. Napok óta ez az első nap, mikor nem kell ezer réteg ruhába öltöznöm, hogy ne fagyjak meg… Woohoo! Ma 8°C-kal van melegebb… Nem semmi! O.o

91. Tiramiszu szelet és filmezés :)

92. Különösen veszélyes bűnözők nézése

93. Korán reggel nekifogtam kitakarítani a fürdőszobát :D

94. nyomtattam ki pár képet :)

95. mandarin és csokiba mártott mazsola szemek :)

96. Originals nézése

97. Rendeltem két babakönyvet Noéminek ^.^

98. Már megnőtt a hajam annyira, hogy betudom kötni

99. Már majdnem át tud fordulni hátáról a hasára a kis drága :)

100. Elkészültem a könyves karácsonyfánkkal :)


Kapcsolódó könyvek: Marissa Meyer: Fairest · Cassandra Clare: Lady Midnight (angol) · Natalia Jaster: Trick · Natalia Jaster: Dare · Natalia Jaster: Lie · Natalia Jaster: Dream · Natalia Jaster: Touch · V. E. Schwab: The Invisible Life of Addie LaRue · Lindsey Fairleigh: Echo in Time · Marissa Meyer: Gilded · C. N. Crawford: The Fallen · Sigal Ehrlich: By Mistake

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések