Bullet Journal | Április

 No kérem szépen, elkészültem az április résszel is a Bullet Journalomban :) Azt kell mondjam, nagyon tetszik a végeredmény! *-* A hónap témája Hold és csillagok és minden, ami ehhez kapcsolódik. 

✶☆★⭐🌙⭐🌘⭐🌗⭐✶☆★




Így néz ki az április fedlapja ^_^ 

Ismét egy EMAS alkotta Journaling Card-ot választottam. De ez a Galaxis téma nagyon megfogott, és rengeteg lehetőséget láttam benne. :) 
A körülötte lévő matricák a Papershire-től vannak, akad olyan is köztük, ami ingyenes ( csak fb tagnak kell lenni érte ;-) ) A gyönyörű washi tape fent és lent a Girl Boss Annától van, a jobb szélső még amazonról lett rendelve. Az 'április' ezúttal is a The Ginger Cat Co-tól van. :) 


✶☆★⭐🌙⭐🌘⭐🌗⭐✶☆★



✶☆★⭐🌙⭐🌘⭐🌗⭐✶☆★

És itt látható a heti bontás. :) Nyilván ha már hold és csillagok, ki más is juthatna - legalábbis nekem - eszünkbe, mint Holdtündér? Még régebben rendeltem pár matricát amazonról, ideje volt már párat felhasznáni belőle. :) A planner kiteket a Harriet Wright Designs-tól és a The Giving Girl-től rendeltem még tavaly. 

Sőt! Menet közben találtam egy nyomda szettet, ami csillagos-holdas-felhős (mindent is ) tartalmaz, így utólag még azzal is kiegészítettem, de nem akartam ezért újra lefotózni az egészet. 
A hét napjai matricák a stickymcstickerface-től vannak, az elválasztók (header) a Diamond Prints Designs-tól.

✶☆★⭐🌙⭐🌘⭐🌗⭐✶☆★



✶☆★⭐🌙⭐🌘⭐🌗⭐✶☆★


✶☆★⭐🌙⭐🌘⭐🌗⭐✶☆★




És most így néz ki :) Mivel az április egy csütörtöki nappal indul, így volt egy kis üres helyem, ezért arra gondoltam, kidekorálom. Bal oldalra egy előzőleg összegyűrt selyempapírt helyeztem, néhány ideillő washi tape-pel rögzítettem egyik oldalt, a másik oldalára pedig egy vintage matrica darabkát tettem. (amazonon találtam még tavaly) Utána jött rá Bunny, és néhány nyomda ['I love you to the Moon and back', csillagok, hold, 'April',] Használtam még fehér zselés tollat, és Papershire matricákat, ami témába vág. :) Plusz a kék virágocska az a The Ginger Cat Co-tól. *-* (ami egyébként megtalálható az egész áprilisi lapokon itt-ott elszórva. Nekem nagyon tetszik ^_^  


✶☆★⭐🌙⭐🌘⭐🌗⭐✶☆★





Ó, igen, ezeket a csodás washikat mostanában szereztem be szintén a Harriet Wright Designs-tól ^_^

Már korábban szemeztem velük, de akkor még csak szettben lehetett megvenni, de ritkaság az, mikor mondjuk egy 6 db-os szett minden darabja tetszik. Szóval kivártam, amíg elérhetővé váltak a darabos megvásárlásra. A fotó nem adja vissza, de gyönyörű szépek! *-* HWD mindig színvonalas termékeket ad ki a kezéből. :)

Mert a holdak mellett a masnis dolgok is a szívem csücskei. :) 🎀


✶☆★⭐🌙⭐🌘⭐🌗⭐✶☆★

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések