Bullet Journal | Május




Íme a májusi fedlap! Mivel májusban van a születésnapom, ezért választottam ezt a cuki szülinapi partys képeslapot ^-^ A képeslap még az egyik Papershire rendelésem mellé jött tavaly. A masnis washi tapek (fent és lent) a legutóbb érkezett Harriet Wright Designstól vannak, és imádom őket! A május felirat és a naptár a The Ginger Cat Co-tól van. A másik masnis tape pedig a Mildredfortea-tól van (etsy shop)



Nem tudom, ki volt már úgy, hogy kifogott rajta az aktuális hónap... értem ez alatt, hogy egy adott hónap elseje nem a hétfői nappal indul, és így oda a bujo fele, mert mondjuk szerdán vagy csütörtökön indul az új hónap. No de rajtam nem fogott ki! Az előző oldalon még volt pont egy oszlopnyi hely, és május első két napját beszúrtam oda. :D Tessék, problem solved!



Már sokszor eszembe jutott, hogy készítek képet a felhasznált alapanyagokról, vagy legalább egy így készült fotó sorozatot, de általában annyira belelendülök a tervezésbe, hogy csak a végén jut eszembe, amikor már csak a kész oldalakat tudom megmutatni. :D 

Ezúttal viszont készítettem egy képet a felhasznált elemekről ^_^ yay!




A májust egy nagyon elegáns szett-tel díszítettem ki, amit még tavaly vettem a The Giving Girl shopjából. Annyira szép és igényes volt ez a kit, (Little Black Dress) hogy sokáig sajnáltam felhasználni. No de most elérkezettnek láttam az időt és őt választottam ki. Alább mutatok egy fotót a szettről, amit még a tavalyi bejegyzéshez tettem bele:



Itt egy nagyobb kép a már kész oldalról:



A másik szett pedig a Wendy Prints-től van, stílusosan Birthday wishes a kit neve ^_^



A headerek a Diamond Prints Designs-tól, valamint az Isabelle the Owl-tól vannak. A hetek napjai -miután elfogyott a kit-ből - a lovelyplanner.com oldalról vannak.


A végére a szokásos Top Moments of May, vagyis május legjobb pillanatai oldal került :) 


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések