Bullet Journal | Augusztus

 


Ez az idei év gyorsan telik, nem? Mindenesetre nekem biztosan. :) Íme az augusztus fedlapja a bujómban. Szokásomhoz híven Bunillát választottam (Papershire). Kiegészítettem TCMC washi tape-pel, és egy vintage hatásúval, amit még az amazonról rendeltem. Az augusztus felirat és a havi nézet a TheGingerCatCo-tól van. (mint minden hónapban, hogy egységes legyen) 

Itt-ott befigyel pár Papershire matrica, a masni a Kina's Adventure-tól, a piros virágocska jobb oldalon fent a The Napping Bunny freebie sample-jéből van. A könyvecske alól, és a váza virág az én művem :) A tab (hónap jelölő) oldalt a Wendy Prints-től.




Taddda! Hoztam képeket a hogyan készült fázisokról. :)




Íme a heti bontás :) 


Szerintem nagyon szép lett! A hetek napjait a SarahHoldenInteriors-tól rendeltem, és picit le kellett csippentenem itt-ott, hogy passzoljon a többi matricához. Utána a ThumbelinaPrint féle napokat használtam fel. :)
A header-ök a Diamond Prints Design-tól vannak. Használtam még pár elemet a kimaradt darabokból amit a The Giving Girl Little Black Dress szettjéből marad. Javarészt Wendy Prints kiteket használtam (Sleep Tight és Serene) A holdon pihenő maci és a felhős az viszont a Fab Planner Print ingyenes mintája volt.  EMAS washi tape-et, és egyéb helyekről vásárolt (etsy) dekor tapaszokat használtam az oldalalak kicsinosításához. 




És nincs hónap Legjobb pillanatok oldalpár nélkül! :) Egy vékonyan fogó Fekete tűhegyű filcet használtam a 'Top Moments of August' feliarthoz, majd a TCMC matricával dobtam fel :) (felcsipeszelt képecskék) A nyuszifej és a hold az én rajzom. :) A fényképezőgép ikont a SarahHoldenInteriors matrica ívről használtam fel. :P (a matrica alján rajta voltak az elérhetőségeik, én meg nem akartam kidobni)

Használtam winsor & newton filceket, és alulra rögtönöztem egy kis tengerparti hangulatot ^_^ A szék, a pálmafa és a homokvár a TheGingerCatCo-tól van, valamint a másik oldalon lévő esküvős és szívecske matricák is. (ebben a hónapban van a házassági évfordulónk ^_^) Qoobee rajongóként muszáj volt őt is ideragasztanom *-*



Rövidítések:

TCMC - TheCoffeeMonsterzCo

EMAS - Every Minute A Story

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések