Rajzos tag

✰🖌✎ Rajzos tag 🖌




 Egyszer már kitöltöttem, de gondoltam, másodjára is nekifutok. A taget a moly oldalán a kiállítóterem zónában találtam, ami @Lahara karca. :)


1. Milyen régóta rajzolsz? 

Amióta az eszemet tudom! 


2. Ezzel foglalkozol vagy csak hobbi? 

Bár már régóta ez a dédelgetett álmom, hogy ezzel foglalkozhassak, de egyelőre csak hobbi.


3. Saját magadnak alkotsz vagy inkább mások számára? 

Leginkább magamnak alkotok, de volt már rá példa, hogy másoknak is rajzoltam ajándékba. ^_^




4. Követsz más művészeket közösségi médián? 

Igen! Nagyon sok iszonyat tehetséges művész van, akiknek imádom a stílusát! ❤

morgana0anagrom

noverantale

chattynora

Gabriella Bujdosó

taratjah

loweana.art

sarafaber_


5. Van saját rajzos oldalad? 

https://www.deviantart.com/htchili


6. A tradicionális vagy digitális rajzolást részesíted előnyben? 

Mindkettőt. Mindegyiknek megvan a maga szépsége, előnye és hátránya.


7. Átlagosan mennyi időt rajzolsz egy nap? 

Mostanában keveset, korábban akár napokat is foglalkoztam 1-1 alkotással.


8. Átlagosan mennyi idő elkészíteni egy rajzot? 

Sok tényezőtől függ. Ha picike rajz, és ceruzával/tollal/filccel készül, akkor hamar megvan, de ha digitálisan rajzolok, akkor órákat is el tudok tölteni vele. ^^


9. Mit számodra a legkönnyebb megrajzolni? 

Anime/manga karaktereket :)


10. Mit számodra a legnehezebb megrajzolni? 

Portrékat. De már sokat gyakoroltam, és kicsit jobbnak érzem a teljesítményem, bár nem mindig vagyok megelégedve a végeredménnyel.


11. Min szeretnél még fejleszteni a tudásodban? 

Kézfej, lábak, arcok szebb és arányosabb megrajzolását.


12. Használsz referenciaképeket a munkáidhoz? 

Szinte mindig. Vagy régebbi saját rajzaimat veszem elő ismét, és igyekszem egy jobb változatát lerajzolni! :)


13. Fan artokat készítesz vagy saját ötleteket? 

Mindkettőt!


14. Digitális rajzok – milyen programot használsz? 

Korábban Adobe Illustratort, valamint Photoshopot. De nagyon drága volt a havi díja, így lemondtam kihasználatlanság miatt.

Viszont rajzolok Krita és SketchBook programmal is, és nagyon szuper dolgokat lehet kihozni a használatukkal. És nem utolsó sorban ingyenesek!

Plusz van rajztáblám is. Wacom tablet, Intuos Pro.



15. Tradicionális rajzok – milyen eszközöket használsz? 

Sok mindent is! :D Ceruzát, tollat, filcet, festéket, zseléstollat és még sorolhatnám...


16. Elégedett vagy az alkotásaiddal? 

Van, amikor igen, de van amikor nem. 


17. Elégedett vagy a fejlődéseddel az elmúlt időszakban? 

Igen! Van még mit fejlődni, de látni az előrehaladást! :) (bár mint mondtam, a kéz rajzolása a legnagyobb mumusom egyelőre XD)


18. Mit szeretsz leginkább rajzolni? 

Anime/manga karaktereket, portrékat, hogy legyen rutinom, meg újabban ha dA-n van valamilyen rajzos kihívás, akkor örömmel tesztelem magam! (na jó, meg azért is, mert jár érte kitüntetés! :-P) Valamint idén résztvettem a Pinktober rajzos kihíváson, amit instagramon találtam Isa.b.e.e. szervezésében.


19. Mit szeretsz legkevésbé rajzolni? 

Kézfejeket! :P 


20. Más emberek műveit látva irigykedsz vagy inspirálnak téged? 

Soha nem voltam és nem is leszek irigy. Rám mindig jó hatással van az, ha látom, hogy valaki bámulatosan jól tud rajzolni. *-* Inkább inspirál, hogy jobb legyek, és gyakoroljak minél többet!


21. Szerinted elég már a tudásod, hogy másoknak tanácsod adj vagy tanítsd őket? 

Amit tudok, azt szívesen megosztom másokkal. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések