Bullet Journal | Január

 


Végre elérkeztünk a nagyon várt új évhez. (Én csak annyira vártam 2021-et, hogy szerintem már július óta tervezgettem az idei bujo-mat...) 

A Január fedlapja egy Every Minute A Story képeslap, amit még tavaly kaptam az egyik rendelésem mellé. :) Használtam még pár washi tape-et a képeslap rögzítéséhez. A 'január' matrica a lap alján a  TheGingerCatCo-tól van. :) 

De most megmutatom a bujo többi elemét is! ;-) Utána még visszatérünk a januárra!

A Bujo eleje és hátulja:



A fedlaphoz a mintát a Papershire oldaláról vettem még egy bundle-ben. Itthon meg kinyomtattam matrica papírra. :) A Bullet Journalt az amazonról rendeltem még tavaly tavasszal, és a Stationery Island név alatt fut. 



A Bujot kinyitva egy Hello 2021 feliratot helyeztem el :) (akármilyen szerkesztőt megnyitva lehet ilyesmi szöveget kreálni) a jobb oldali matrica az Papershire freebie volt :) (fb csoportukba belépve havi ingyenes matricákat osztanak meg *-* ezek digitálisak, csak ki kell őket nyomtatni, és mehet is a móka! ;-)




A Keep Calm and Craft On -t odanyomdáztam. A nyuszika (Bunilla) és az alsó flatlay matrica Papershire matrica, a masnis-tollat fogó figura EMAS, mellette a földgömbön álló figura TCMC. :) 




Készítettem egy tartalomjegyzéket és egy szokásos alap informácókat/adatokat egybegyűjtő oldalt. 





2021 at a Glance: ez az egyik leghasznosabb eleme a bujomnak, legalábbis a tavalyi tapasztalataim szerint. Ide írhatom fel, hogy mikor kapok fizetést, itt jelölöm be, hogy mikor veszek ki szabadságot. 

Ezt a sablont és még sok másikat is ezen az oldalon készítettem:



A másik hasznos oldalam, ahol hónapokra lebontva írom fel a közelgő eseményeket. Pluszként - ha eszembe jut - felírok pár nevezetes napot is a bal sávba. :)





A kihagyhatatlan oldal, a szülinaposok lapja! :) 




Kanyarodjunk is vissza a januárhoz:
Aztán itt jön maga a heti tervező. (Igen, kezdek rájönni, hogy előszeretettel mixelem a bujo és a planner elemeket XD) Itt felhasználtam Wendy Prints matricákat (pl. a napok) TheGingerCatCo-t a téglalap alakú matricák, vmint a mini naptár. Papershire és EMAS is befigyel itt-ott. :) Még nem vagyok kész az egész hónappal, de már nincs sok hátra, és majd frissítem a posztot. Valamint a szokásos Boldog pillanatok oldalt is tervezek beszúrni minden hónapnak a végére. :)








Movies to Watch oldal :) Ez lett az egyik kedvencem! Hát nem cukik a mozizó Bunillák?! (szintén Papershire) Habár tavaly is csak egyszer jutottunk el moziba... azért remélem, idén több alkalmunk nyílik majd rá. 




Ötletelde és névjegyzék/telefonkönyv

Azt vettem észre, hogy a legkevésbé kihasznált oldal a telefonkönyv volt tavaly, így most csak egy oldalt szenteltem rá. (Mivel a mobilomban is benne vannak a család és barátok számai, valamint ott a fb, az internet, így ott többször beszélünk, mint telefonon.) A bal felső matrica a Rose Lily Plans-tól van, a cuki telefonos rajzocskát a pinterestről hoztam,  Juliana Rabelo munkája.




Legjobban várt könyvek 2021-ben :) Azt hiszem, ez nem szorul magyarázatra. 





Health Guide check - egészség kalauz, mert érdemes nyomon követni, hogy hogy állunk az egészségünkkel! Szintén Bunilla volt a segítségemre ami a dekorálást illeti! :) Szerintem nagyon cuki lett.



Firka oldal, színezgetős, és ötletelős, hogy mit rajzoljak legközelebb. :)





Kedvenc matrica boltjaim listája :D Van egy kevés... :) Valamint karácsonyra lista, hogy kinek mit adjak majd. 





Végül, de nem utolsó sorban a Washi Tape Swatch :) Az ötletet a Stationery Pal oldalról lestem ^_^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések