🍂 Bullet Journal | Október 🍂


 🍁🍂🍃 Október 🍃🍂🍁

 


Az vitathatatlan, hogy az ősznek ezer arca van, gondoljunk csak a szép színes falevelekre *-* Ezt igyekeztem visszaadni az októberi részben is. 

Az október fedlapját egy cuki őszies képeslap (Journaling Card) díszíti, amelyet a Papershire küldött még tavaly ősszel a rendelésem mellé. Külön ehhez az alkalomhoz illő washi tape-eket használtam, amelyeket szép, színes falevelek díszítenek. (amazonról vannak) A hónap neve, és a kis naptár a TheGingerCatCo-tól van. Az arany színnel bevont matricák, és a vigyori figura a naptár alsó sarkában az Every Minute a Story boltból van, a többi kisebb matrica szintén Papershire



A heti bontás :) És mint sokszor az évben, ezúttal sem hétfővel kezdődik a hónap. :-P De  már kezdem megszokni, és amolyan kreatív területként gondolni a szabad területre. :D (Határ a csillagos ég: lehet ez hónap köszöntő, vagy épp az aktuális teendők felsorolása, amit mindenképp ki kell emelni)




Időközben még kibővült egy másik matricával is, ezért a két kép. :)

Ugyanazt a washit használtam, mint az első oldalon, valamint megint az egyik kedvencemet, a vintage hatásút *-* ( Bal oldalon, szintén amazonról.) A Papershire boltból vettem egy digitális bujo szettet, (Journaling Functionals Digital Set)  ebből kettőt helyeztem el ide. Írtó cuki sablonok vannak benne, a későbbiek során is fogok belőlük mazsolázni. :) Ráadásul £7.00-ért egész baráti volt, főleg, hogy 33 különböző elemet tartalmaz a szett, így mindenki találni fog magának tetszőt belőle *-* És akárhányszor ki lehet nyomtatni.


Journaling Functionals Digital Set


A többi matrica ingyenesen elérhető a Papershire fb csoportjába belépve. ;-) A róka a matrica gyűjteményem régebbi tagja, mindig ilyen tájt foglalja el helyét az aktuális naplómban. Talán Poundlandben vehettem még annó.

Most is használtam néhányat a nyomdáim közül: az októbert és alatta a masnit, (Stationery Pal) valamint falaveleket (HobbyCraft) és a holdas- felhőset. (Amazon)


A heti bontásokhoz ezeket használtam fel:


♡ Hetek napjai és dátumok: Thumbelina Print

♡ Headerök/elválasztók: Diamond Prints Designs

♡ Washi tape-ek: Amazon, TheCoffeeMonsterzCo

♡ Kitek: Stick It Pretty (Moon Child), House of Stickers (Belive)

♡ Overlayek: Girl Boss Anna és My Spoiled Planner

♡ valamint olló, sniccer, vonalzó, tűhegyű filc...♡



Hihi, belecsempésztem egy tavalyi rajzomat is :D Ha már október, legyen benne egy kis "hátborzongató". Nem tudom, mennyire látni, de bevontam csillagos-masnis mintás overlay-jel *_* Nézzétek el, hogy középen ferde lett a matrica XD


Az eredeti rajzom így néz ki:





És a végére jöjjön a top pillanatok októberben:




Közelebbi képek: 




Időközben még kiegészítettem egy hologram elválasztóval is *-*

A szokásos washi tape, amit a hónapban használtam, valamint EMAS matricák :) És a lapok alján 1-1 róka. Szerintem nagyon cuki lett! ^_^ 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések