Volt egyszer egy Black Friday...

 Szerintem nem vagyok vele egyedül, aki akkor igyekszik vásárolni, mikor nagyobb leárazások vannak. Nos, kétség kívűl az év egyik legnagyobb eventje a Black Friday! (Idén ez november 26-ára esett.) Meg a Small Business Saturday és Cyber Monday... Hát, ismét sikerült szédületes akciókat kifogni... :) Szerintem egy évre elegendő készletet sikerült bezsebelni! 😅






Mutatom, mik landoltak a virtuális kosaramban:

1. My Spoiled Planner

Tavaly is rendeltem már tőle, és nem bántam meg. Azt nem tudom, hogy kell-e majd külön vámkezelési díjat fizetnem, mert Franciaországból érkezik a UK-be, viszont megéri, mert 25% kedvezménnyel két overlay tape is a kosaramban találta magát! *_* (az overlay tape olyasmi, mint a cellux, csak vastagabb, és mindig valamilyen minta van rajta, és gyakran le lehet tépni belőle olló nélkül) Ráadásul nem nagyon van a hazai, illetve az angol piacon ilyen minőségben - meg úgy egyáltalán - ilyen overlay tape, ezért is voltam nagyon boldog, mikor szembe jött velem ez a shop még tavaly. Egyszer volt már hasonló tape-em, de az még Amerikából érkezett, és nagyon drága volt. Pedig ha nem lenne olyan messze, meg borsos a szállítási díj, biztos rendelnék még onnan. (Girl Boss Anna)

A rendelés tartalma, amelyet 11.26-án adtam le:

12.18-án ért ide




Bows and Stars Confetti - Full Box Overlay Tapes × 1

Silver €4,50

Dangling Bows - Full Box Overlay Tapes × 1

Rose Gold €4,50

Discount  BDAY2021 -€2,25

Subtotal €6,75

Shipping €3,50

Taxes €0,00

Total €10,25 EUR

You saved €2,25


A két overlay mellé jött egy frebie sample és akik beírták a megjegyzés rovatba, hogz HBAY, azok kaptak egy könyvjelzőt! *_*



Itt pedig láthatóak a gyakorlatban :) ↑


Látogassatok el hozzá itt: https://myspoiledplanner.com/


❤❤❤


2. House of Stickers

Szerintem az idei év kedvence nálam a H/S, mert megnyerő árakon lehet szép és igényes kiteket, matricákat rendelni tőlük. Itt  30% kedvezmény volt, yay! :) A glitch bag-re repültem rá, mert már máskor is vettem, és alig látható szépséghibák miatt kerültek bele az amúgy még tökéletesen felhasználható kitek, matricák. (mikor mi van benne)

A rendelés tartalma, szintén 26-án rendeltem:

12.09-én ide is ért.



A szokásos vellum papírtasakban érkezett a rendelés. :)



A glitch bag tartalma ^_^ Hasonló már van korábbról, így még jobban tudom majd kombinálni őket!



Kaptam más boltok freebie sample-jét is! Név szerint ezek: Hello Petite Paper, Harriet Wright Designs, My Spoiled Planner, Chloelouisedesignco, Sparkslilcreations, novabelle (korábbi nevén Lily Rose) és H/S.


Glitch Bag × 1

Foiled £5.00

Date Dots Foiled Sheet - Scripts Collection SC07 × 1

White / All Foils (G+S+RG+H) £10.00

Discount  BLACKFRIDAY -£4.50

Subtotal £10.50

Shipping £2.50

Taxes £0.00

Total £13.00 GBP

You saved £4.50


Látogassatok el hozzá itt: https://houseofstickers.co.uk/


❤❤❤


3. LittleBloomPaperie 

A LBP-t idén volt szerencsém megismerni, és ő is benne van a kedvenceim között. Nagyon segítőkész a tulajdonosa, és abszolút szuper árakkal dolgozik! *-* Itt 35% kedvezmény volt, és 10 fonttól már ingyenesen kipostázzák, szóval a nagy akció miatt, folyton 10 font alá esett a végösszeg, ezért mindig adtam hozzá, ezért lett ilyen hosssszú a lista 😅 Főleg a date covers érdekelt itt engem ^^

A rendelés tartalma, 11.26-án adtam le:

Végül befutott ő is 2022.01.08-án ^_^


Imádom minden egyes elemét! És még kinyomtatta a nevem amit a csomagolásra kötött! Nagyon kedves gesztus volt tőle! ^_^


Hát nem gyönyörű szép?! *-* ❤


A két oops kit. Szerintem nem is lehet észrevenni a szépséghibákat a kiteken, olyan szépek! *-*


OOPS Pink Blooms || FOILED Weekly Kit × 1

Full Kit / Rose Gold

£5.00

Date covers | Option 2 × 1

June / Rose gold foil

£1.00

Date covers | Option 2 × 1

Neptune / Rose gold foil

£1.00

Date covers | Option 1 × 1

June / Rose gold foil

£1.00

Date covers | Option 1 × 1

Neptune / Rose gold foil

£1.00

Date covers | Option 1 × 1

Hadley / Rose gold foil

£1.00

Date covers | Option 1 × 1

Elyse / Rose gold foil

£1.00

Date covers | Option 2 × 2

Sage / Rose gold foil

£4.00

OOPS Spring Queen || FOILED Weekly Kit × 1

Full Kit / Rose Gold

£5.00

Discount  BLACK FRIDAY 2021! -£7.00

Subtotal £13.00

Shipping £0.00

Taxes £0.00

Total £13.00 GBP

You saved £7.00


Látogassatok el hozzá itt: https://littlebloompaperie.com/


❤❤❤


4. Pippy Plans

Már róla is meséltem korábban, ő az UK/EU vásárlóknak szerzi be az amerikai/kanadai matrica/papír-írószer boltokból a népszerű termékeket. És legnagyobb örömömre a TheCoffeeMonsterzCo is szerződést kötött velük ^_^ Náluk többféle akció volt, 20-30% között, így beleesett véletlen pár aprócska tcmc matrica (seals a neve, gondolom, mert foiled alapon van, de majd utána fogok nézni, pontosan mit is takar a neve). És a PP egyik pr lány kódját felhasználva a postaktg. ingyenes lett! :)

A rendelés tartalma, 11.26.:

December 08-án ide is ért.



THECOFFEEMONSTERZCO | YEARLY EMOTI STICKER SEALS

STYLE: GALAXY 1 × £1.75

THECOFFEEMONSTERZCO | YEARLY EMOTI STICKER SEALS

STYLE: MINIMAL WHITE 1 × £1.75

THECOFFEEMONSTERZCO | TEA TIME SEALS | BROWN FOIL

1 × £1.76

THECOFFEEMONSTERZCO | COFFEE TIME SEALS | BROWN FOIL

1 × £1.76

Items £7.02

Shipping £0.00

Total excl. tax £5.86

Manual Tax Average 20% £1.16

Total £7.02

Incl. Manual Tax Average £1.16

Látogassatok el hozzá itt: https://pippyplans.com/



❤❤❤


5. Papershire

Aki ismer, az tudja, hogy ők a szívem csücske, szóval egy ici-pici rendelés happened... O:-) UK lakosoknak ingyenes a postaktg. ❤_❤ 20% kedvezmény volt náluk. 


A rendelés tartalma, 11.26.:

Ide is ért 12.11-én.



Csodaszép Journal Cardot kaptam mellé *-*



Egyben a rendelés! :) a két Journal Card, a felső sorban a 3 ív matrica balról, és az alsó sor jobb szélsője pluszban jött a rendelés mellé ^_^


Bunilla Happy Mail Doodle Stickers × 1 £2.20


Bunilla Video Call Doodle Stickers × 1 £2.20


Bunilla Stroller Doodle Stickers × 1 £2.20


Bunilla Family Time Doodle Stickers × 1 £2.20


Discount  BLACKFRIDAY2021 -£1.76

Subtotal  £7.04

Shipping £0.00

Taxes £1.16

Total £7.04 GBP

You saved £1.76

Látogassatok el hozzá itt: https://papershire.com/



❤❤❤


6. WendyPrints

A WP is régi visszatérő shop nálam, két konkrét dolog miatt tértem be hozzá. Havi elválasztó fül (tab) és a hónapok nevei, valamint a 2022-es év van rajta. 30% kedvezmény volt náluk. :)

A rendelés tartalma 11.26.:

December 09-én ért ide.



Bár a képen nem látszik, mindkét ív matrica csodaszép rose gold folied *-*


Monthly Tabs | Clear Transparent | Foiled Stickers (F78) × 1

Rose gold £3.00

2022 Monthly Script Stickers | Clear Transparent | Foiled Stickers (F09) × 1

Rose gold (RG) £3.00

Discount  BFRI2021

-£1.80

Subtotal £4.20

Shipping £1.50

Taxes £0.00

Total £5.70 GBP

You saved £1.80


Látogassatok el hozzá itt: https://wendyprints.com/


❤❤❤


7. TheCoffeeMonsterzCo 

Bár fentebb már szerepelt egyszer a tcmc, azért meglestem a weboldalukat is... (ez már szombaton történt, itt nem akció volt, hanem dupla pontokat adtak a vásárlásért)

A rendelés tartalma:

Ideért 12.29-én.




Mint mindig, így most is minden nagyon cuki! *-*





In Love Emotis × 1 $3.00

2022 Balloon Die Cut × 1

Colourful  $1.15

Assorted Vinyl Stickers × 1

Washi Stack (1.4" x 2.5") $1.75

Assorted Vinyl Stickers × 1

I Heart Pens (1.6" x 2.0") $1.85

Shipping $4.80

Látogassatok el hozzá itt: https://thecoffeemonsterzco.com/


❤❤❤



8. PoppyWillowCo

A fenti listát elnézve már nem akartam újabb elemet adni hozzá, de mikor már azt hinné az ember, hogy nem fog ki semmi érdemlegeset, akkor persze, hogy egy olyan webshoppal találja szemben magát, ami már legalább május óta szünetelt, és nagyon ki akartam próbálni, milyen dolgokat kínál... szóval ő a plusz egy tétel... :)

A rendelés tartalma:

Ideért 12.06-án.



Foiled Deluxe Day Covers- Choice of Colourway and Foil × 1

Stormy Seas- Silver Holo £3.90

Foiled Headers × 1 Rose Gold £1.80

Frost Deluxe Day Covers × 1

Silver Holo £3.90

Ahoy Light Gold or Silver Foiled Headers × 1

Bows-Light Gold £2.00


Discount  BLACKFRIDAY 25% OFF

-£2.90

Subtotal

£8.70

Shipping

£1.00

Taxes

£1.63

Total

£9.70 GBP

You saved £2.90





Még egy kép a szép holo date coverekről *-*


Látogassatok el hozzá itt: https://poppywillowco.com/


❤❤❤


+1: Every Minute a Story

Bár nem Black Friday-kor rendeltem, mégis ide sorolom, mert ezért nem akartam külön írni posztot.

Ami miatt beadtam a derekam, az az oops bag volt :) December 5-én adtam le egy kicsike rendelést, és

december 18-án ide is ért.



A Journal card és a mini matrica minta mellé jött :) 



Hát nem szuper cuki ez a jeges maci?! 😍



Ez pedig az oops bag tartalma. Szerintem nagyon jól jártam vele! 



Na jó, jöjjön még egy csoport fotó is! :)


A rendelés tartalma:

Warm and fuzzy holographic weatherproof Vinyl die cut stickers, polar bear and hot cocoa | LIMITED STOCK! × 1

Polar Bear onesie

$3.99

OOPS Bags/Misfit sticker bags! 5 Sticker Sheets-LIMITED STOCK! 40% off! Limit 5 bags per order. × 1

$9.45

Subtotal: $13.44

Shipping: $3.50

Látogassatok el hozzá itt: https://everyminuteastory.com/


❤❤❤


+2: Harriet Wright Designs 

Szintén zenész... :) Új PR lányai lettek a HWD shopnak, és ennek apropóján 20% kedvezmény lejött a vásárlásból. És IGEN, még a már eleve kiárusított termékekből is lejött a kedvezmény! *_*

December 13-án adtam le egy rendelést:

01.17. ért ide.






Floral Deco Grab Bag || GLITCH x 1

£3.20

Self Care || GLITCH || Foiled Weekly Kit x 1

£6.40

Don't Give Up || GLITCH || Foiled Weekly Kit x 1

£6.40

Discount (HOLLY20) -£4.00

Subtotal £16.00

Standard Shipping £2.00

Total £18.00


Látogassatok el hozzá itt: https://www.harrietwrightdesigns.com/

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések