Bullet Journal | December

 



Woohoo, elérkeztünk a decemberhez a Bujoban! *-* A Papershire által küldött Journal Cardot használtam fel a december fedlapjához, szerintem szuper cuki, ahogy Bunilla pózol a hógömbben! ❤ És imádom a pasztell színeket is. Fent EMAS, míg lent TCMC washi tape-et használtam. A 'december'
felirat a The Ginger Cat Co-tól van. (a naptár is, lásd lentebb) Mást nem is akartam rátenni, mert néha nagyon igaz a mondás, hogy a kevesebb, néha több. Bár még utólag kiegészítettem Crafty Planning-os matricákkal. (nagyon menő, fekete alapon vannak rajta a karácsonyos idézetek, rajzok!





heti bontás:


A fedlap mintájára igyekztem a heti bontásnál is pasztell színeket használni. Szerintem egész jól sikerült. :) 

Amiket használtam:

🎄 Papershire matricák (mind digitális, mint valódi matricákat, plusz freebieket; sőt, volt olyan is, amit a fb csoporttársak kreáltak)
🎄 washi tape-ek: EMAS, TCMC, GretelCreates,
🎄 Kit-ek: Wendy Prints (Snuggle up), Stella Beau stickers, The Ginger Cat Co (utóbbi kettő karácsonyos témás, lásd utóbbit az alsó képen)
🎄 header-ök: Diamond Prints Designs
🎄 egyéb matricák: House of Stickers, (lásd a top moments részt, lentebb, ahol a fa hatású csík van) Wendy Prints, Thumbelina Print (dátumok, ami a fekete-fehér színűek), Harriet Wright Designs (foiled Weekend feliratok)
🎄 Overlays: Diamond Prints Designs, Wendy Prints
🎄 olló, vonalzó, fekete tűhegyű filcek, vastag ezüst színű filc
🎄igény szerint lehet matricapapírt és nyomtatót is használni.




És a végén jöjjön a Top Moments of December :) 2019-es és 2020-as Papershire freebie-ket nyomtattam ki hozzá, (a fb csoportjukba belépve lehet őket felhasználni,de csakis saját felhasználásra) valamint ugyanazokat a washikat használtam, mint amint fentebb is. ^_^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések