Bullet Journal | Július

 



Elkészült a júliusi rész is a bujóban. :) Nem vagyok az a nagyon rózsaszínes-csajos ruhákba öltöző csaj, de néha  még nekem is jólesik kicsit csajosabbra fogni a stílust. ^_^ Ha nem is öltözködésben, de legalábbis bujó berkekben. A Journal Card-on (Wendy Prints) egy báli ruhát viselő lány van, amit kiegészítettem egy valódi masnival, hogy még bájosabb legyen az összkép. 

Használtam néhány washi tape-et, virágos matricákat, (TheGingerCatCo, de tőle van a július matrica és a szívecskés elválasztó is; valamint Harriet Wright Designs) és winsor & newton filceket. A Positvity diecut a jobb felső sarokban pedig remekül illik a képbe. (plannerbowstickers)





Íme egy kis betekintő, hogy hogyan épült fel a fedlap! :)




Itt pedig a heti tervező látható. :) Néhol trükköznöm kellett, de nem lett ez olyan rossz :D 
Mivel ez a hónap sem hétfővel kezdődött, így egy Journal Cardot használtam az üres oldal kitöltéséhez. Még a Harriet Wright Designs küldte egyik alkalommal a rendelés mellé. Az alját a szintén innen származó masni mintás Acetate-tal dobtam fel. Rá pedig a havi mini naptárat ragasztottam fel, ami a TheGingerCatCo-tól van. 

Felhasznált kitek: Stick It Pretty (a könyvmolyos témájú), Wendy Prints még maradt a Birthday Treat szettből, valamint a legújabb tőle rendelt kitet is használtam a hónap végén. :) (Sleep Tight)
Fejlécek/headerök: Diamond Prints Design, The Giving Girl,
Washi tape-ek: Harriet Wright Designs, és egyéb etsy-ről levőek pl. Sweet Backflip
Boxok: Isabelle the Owl, Wendy Prints, 
Pöttyök: The Giving Girl
Hetek napjai: Design Lovely Studio ( a hónap eleje, ez ingyenes volt) utána jött a trükk, Wendy Prints-es boxokat vágtam félbe, és azokra ragasztottam a még régebben kinyomtatott napok matricáit, a hó végén pedig Sarah Holden Interiors-féle matricákat használtam. 

Itt-ott az összképet Papershire matricákkal dobtam fel, nagy részt ingyenesek voltak, a fb csoportukban megtalálhatóak, csak tagnak kell lenni érte :) 


Alább látható a hónap top pillanatai oldalpár:


Egyéb felhasznált dolgok: olló, vonalzó, cellux, csillogós zselés tollak, fehér toll, masni, kétoldalú ragasztó pötty, clena energel 0.5 toll, 01. fekete filc, igény szerint nyomtató (matrica) papír, pinterestről kép, stb. Remélem, nem hagytam ki semmit! :D 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések