Bullet Journal | November

 November




A novembert valahogy így képzelem el, ahogy Bunilla is tölti a képen. :) Vagyis pihe-puha köntösben, kávét/teát vagy forró csokit kortyolgatva. (Papershire)


Közeli kép :) Kávés idézettel kiegészítve. (STICKII)

Nem akartam túl bonyolítani a november fedlapját, ezért nem is tettem hozzá sok mindent. Csak egy vékonyka washi tape-pel vontam körbe, (GretelCreates) valamint a kávés idézetet ragasztottam oda. (STICKII) Plusz a 2021-es matricát a füzetre. :) (Wendy Prints)


Az őszi hangulat itt véget is ért, hiszen mostanában a csajosabb és csillogósabb megjelenést részesítem előnyben. :D Persze csak mértékkel... Biztos korral jár XD

No de még mielőtt elfelejtem, hoztam képet a felhasznált matricákról és eszközökről. Bár így sem teljes a lista, azért legalább eszembe jutott képet készíteni róla. :)




Javarészt megmaradt szettek darabjait használtam fel. És bár nem tudatosan, de a hónap témája a kávé lett.

A barna, a szürke, a pasztell kék, valamint a halvány rózsaszín színek dominálnak. És! Végre hétfővel kezdődött a hónap! Yay! ✌😄


És itt a heti bontás:





Amiket felhasználtam:


❤ Napok és dátumok: Thumebilna Print

❤ Header-ök: Diamond Prints Designs, Wendy Prints, House of Stickers

❤ Washi tape-ek: GretelCreates, Harriet Wright Designs, Mildred for Tea

❤ Kitek: House of Stickers (Belive, Love you a latte), Wendy Prints (Work from home, Birthday treat)

Minted Strawberry for Diy Candy (Coffee addict planner stickers) ez ingyenes saját felhasználásra! Valamint Vintage Glam studio (Pastel checklist planner stickers) ő is ingyenes, ugyanígy saját felhasználásra.

❤ Half boxes: Isabelle the Owl, Wendy Prints

❤ Overlays: Diamond Prints Designs

❤ Kávés matricák (STICKII CLUB)

❤ Egyéb matricák: Wendy Prints (weekend), Diamond Prints Designs (Drink enough water), GingerCatCo (holographic banners)




Nem tudom mennyire látszik, de  a kávés képre rátettem a csillagos csillogós overlayt *-*


És a végére jöjjön a Top Pillanatok novemberben oldal :) 






Most elég viszsafogottra sikerült, de így több hely van boldog emlékek leírására ^_^ Papershire digitális matrica (otthon nyomtatandó) és holografikus sorelválasztó fent *-* (TheGingerCatCo)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések