Bullet Journal | Január

 Mindjárt itt van az új év, és már lázasan készülök a fogadására. :D A BuJó alapjai már vagy fél éve megvannak, szóval ideje elkezdeni a havi nézetet is. :) Sok módosítás nem lesz a 2021-eshez képest, mert ami bevált azon nem érdemes variálni. :) No meg időközben beszereztem pár új kitet, meg korábbról van rengeteg matrica, amit szeretnék felhasználni. Direkt nem néztem meg előre, hogy az idei tervezőmben milyen témájúak a havi nézetek, mert nem akartam ugyanazt a kinézetet. Erre mi történt? Miután elkészültem, néztem meg, hogy a mostani és a 2022-es januári kinézet elég hasonlóra sikeredett*  XD De ettől függetlenül nagyon tetszik *-*




A csodaszép január borítója *-* Használtam fel hozzá két Journal Cardot, (Wendy Prints) amelyekből vágtam le, és egy csillagokkal díszített acetátot, (Diamond Prints Designs) amely a hátterét adja a borítónak. Egy csillagképekkel díszített washi tape-et választottam még hozzá, mert az illett a téli  környezetbe :) A Január szavacska a Harriet Wright Designs-tól van. Az őzikét egy csillagos overlay-jel rögzítettem még külön. (Girl Boss Anna) A fent említett  elemeket pritt ragasztóval rögzítettem. Az oldalán végigfutó vékony washi csillagokkal a paperchicplans-tól van.


Igyekeztem lefotózni, hogy miket használtam fel.


A heti nézet:



Ugyanazt a washi-t használtam fel a fejléc díszítéséhez, mint amit a főoldalon is használtam. Volt még tavalyról a téli kit-ből (Winter dreams - Design Lovely Studio) Ehhez remekül illett a most kapott kit a Little Bloom Paperie-től. A Headerök a Diamond prints Design-tól vannak, de van itt még matrica az  Every Minute A Story-tól, a House of Stickerstől a napok és a dátumok, Wendy Prints, The GingerCatCo (Január felirat a hello 2022 fölött)



Ami most is hasonlóra sikeredett, az a hello 2022 felirat. Mivel most sem hétfővel indul a hónap. :) Ezért ki kellett tölteni valamivel a helyet.


* íme a 2021-es változat:




A hó végén pedig helyett kapott a Top pillanatok :) (plusz felsorakoztattam a felhasznált matricákat XD)



Próbáltam úgy lefotózni, hogy látszódjon, hogy fényes a matrica nagyja! *-*


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések