Elkészült az idei molykarácsonyfa :)

 🎄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄🎄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄




Elkészült az idei molykarácsonyfa :) Ezúttal helytakarékos verzióban. 8-) 
Nagyjából másfél órámba telt, mire azt mondtam, hogy kinéz valahogy. (nagyon kritikus tudok lenni magammal, főleg, ha könyves dologról van szó! Még méricskéltem is, hogy biztosan középre kerüljön a stóc, illetve hogy egyenlő hely maradjon ki két oldalt...) De legalább nem kell attól tartani, hogy véletlen nekimegyünk! 😅 És baba biztos is! (egyelőre... jövőre ki kell találnom valami mást :) )

A felső részen van a "fa" csúcsa, a háttérben a kimaradt könyveket gerinccel befelé fordítottam, így kiemelkedik az a rész, amit oda építettem. (hajjajj, a rendmániás énem már most fogja a fejét, hogy így összekutyultam az amúgy szépen rendezett könyvespolcomat...) A tetején van a jegesmacis világítás, amit még anno a primarkból vettem. Két oldalról Jace és Clary figura található, valamint a végzet kelyhe és egy árnyvadászos bögre, benne Cortana. ❤

A második polcon terebélyesedik a fánk, Cassie Clare könyveiből volt jó pár, első ránézésre Árnyvadász témájúnak tűnhet a karácsonyfa 😃 Igyekeztem szimmetrikusan építkezni, ez nagyjából sikerült is. Bal oldalt Will Herondale, míg a jobb oldalon Max plüss kapott helyet. Meg a kihagyhatatlan "&" jel is!

Harmadik polcon a legszélesebb a fa, itt már három oszlopnyi könyvet építettem fel. Bár nem látszik, első körben azért igyekztem a karácsonyosabb színeket előtérbe helyezni. A fa középső oszlopát kicsit bentebb toltam, így helyet kapott előtte Black Widow és Hawkeye

A következő részen keskenyedni kezdett a művem, itt is befele fordítottam a kimaradt puha borítós könyveket. A két szélen egy-egy funko pop! Trunks, a nagy szerelem, és Thanos, aki igazából a páromé, csak nem akartuk kihagyni a nagy ünneplésből! :D (meg aki látta esetleg a What if...? sorozatot, akkor tudja, hogy Thanci nem is olyan menthetetlen... :D)

A legalsó részen van a "fa lába" vagy az alja XD Ezt nemes egyszerűséggel úgy oldottam meg, hogy befele fordítottam a SJM Üvegtrón sorozat díszdobozos kiadását, és voilá, kész is van! 

Van még a polcon alapból két izzósor, egyik fehér, rajta fehér és szürke gömbök, valamint egy színes változat is. :) Így egész karácsonyos lett a könyvespolcom. ^_^


Egy kis visszatekintés, hogy a korábbi években hogyan nézett ki a molykarácsonyfa:


2020



🎄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄🎄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄


2019

Úgy fest, ebben az évben nem építkeztem :D

🎄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄🎄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄


2018



🎄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄🎄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄


2017


🎄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄🎄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄❅🎄❄⛄

Milyen picike volt még itt a karifánk! *_*



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések