🍁 Bullet Journal | Szeptember 🍁

🍁🍁🍁 Bullet Journal | Szeptember 🍁🍁🍁





A szeptember fedlapja enyhén szólva is vegyes felvágottra sikeredett, de nekem mégis nagyon tetszik az összkép! ^_^


F I G Y E L E M! 

Ezúttal egy rendkívül hosszú posztra lehet számítani, szóval készítsetek be nasit és teát/kávét! :D 

Én szóltam...

Még itt vagy? Oké. Lássunk is neki! 😎

Kezdjük is rögtön a kiszínezett résszel: New York egy aprócska szelete látható a rajzon, amelyet IDE kattintva érhettek el. Kizárólag saját felhasználásra lehet felhasználni. Alább látható a színezés előtti állapota:

 /New York 1st avenue and east 60th street in manhattan source Steve Mcdonald/


Winsor & Newton filceket használtam fel a rajz kiszínezéséhez. Ekkor tájt kaptam a szürke különböző árnyalatait, és javarészt ezekkel színeztem. (Még tavaly, ráadásul szerintem nem posztoltam róla, de még képet sem találok sehol...meh... de csak most választottam ki fedlap alapnak :) ) Az eget csillagos overlay tape-pel csinosítottam ki. (Girl Boss Anna)

Ezután a fenti rajz két oldalát a nyárvégi, ősz kezdeti hangulatú képek határolják. Amelyet a Meet me for Coffee névre keresztelt a készítője, a planneronelove.  Ez egy kit volt, de nekem csak a képekre volt szükségem belőle. Őket viszont tetszőlegesen helyeztem el. Nagyon megtetszettek a főleg sárga színekből álló fotók *-* A sárga amolyan boldogság szín is, legalábbis számomra. A szett ingyenesen letölthető, kinyomtatható, viszont ezt is szigorúan csak saját felhasználásra! Itt is használtam overlay tape-et, ezúttal a Bows and Stars Confetti változatot (My Spoiled Planner





TCMC, EMAS (a vékony washi) valamint amazonról rendelt washi tape-eket (vintage style) használtam fel a fedlaphoz. A 'szeptember' felirat a TheGingerCatCo-tól van. A szürke masni a jobb  oldalon, a szemüveg, és a falavelek saját rajzocskáim.

A zöld, félig áttetsző matrica, amin a kacsák és az írás van, az még a Mildred for Tea shopból van, ajándékba küldték a rendelésem mellé, annó az etsyn találtam őket, de sajnos már nem elérhetőek. :( 



A másik félig áttetsző szürke matrica az amazonról van, szintén tavalyi rendelés. (Haodou Vintage Stickers Diary Album Scrapbooking) Rajta a rose gold levél pedig a Harriet Wright Designs oldalról van. *-*


Gratulálok, ha idáig elsikerült jutni XD 👏👏👏 Nekem 2,5-3 órámba került, mire minden elemnek kinyomoztam a beszerzési helyét... Kellett nekem a régebbi gyűjteményemből válogatni! XD De annak nagyon örülök, hogy sikerült megtalálnom a forrásokat. 😇


No, akkor jöjjön a heti beosztás! Igyekszem rövidebbre fogni! :D



Korábbi tapasztalataim alapján, a kevesebb, néha több. Ergó nem kell full kimatricázni előre az egész napot. (Mert vérbeli planner girl körökben így láttam, igaz, ők profik, én meg csak matrica megszállott vagyok, és így ötvöztem a kettőt :)) Mert ha többet teszek pl. a hétfőhöz, akkor fix, hogy nem marad elég helyem, és nem tudom leírni az aznapi tevékenységeket. Viszont ha kevesebbel tapétázom ki, akkor van elég hely későbbi matricáknak. (ha nincs sok történés, akkor velük jól kilehet tölteni a réseket)



No, de előtte még egy külön megjegyzés:



Persze, hogy a szeptember sem emberelte meg magát, és nem hétfővel kellett kezdődnie! XD No de nem kell itt rögtön kétségbe esni! Az üres területet szépen kilehet dekorálni! Így tettem én is! 

A Szeptembert odanyomdáztam, az alatta díszelgő masnival egyetemben. (a nyomda szett a Stationery Pal oldalról van, szintén tavalyi szerzemény) Mellé került egy végtelenül cuki figura, aki egy falevelet 🍁 tart a kezében. *-* (Every Minute a Story)

Utána jött egy REMEMBER THIS! Vagyis emlékezz erre! Üzenet jómagamnak, (no, ez vagy HobbyCraft, vagy Lidl-ös szerzemény) alatta pedig egy jegyzetecske, Bunillával, amit így egészen biztosan nem fogok nem észrevenni. (ők a Papershire boltból vannak) Egy masnis header zárja a sort, ami a Diamond Prints Designs munkája.

Végül ugyanazt a zöld és szürke, félig áttetsző matricát használtam, mint amit a fedlapon is.(várj, ne görgess vissza, a Mildred for Tea és amazon a forrásuk ;-)) Így van egy kis összhang a kettő között. :) A könyvecske és a fotel saját rajz. Oldalt pedig ugyanaz a vintage témájú washi, amit ugyancsak fentebb használtam. (amazon) Óh, és majdnem kifelejtettem, a gold rose levél itt is jelen van, bár a képen jól elbújt... (Harriet Wright Designs





Oké, mehetünk is tovább, ne maradj le! ;-)

No, kérem szépen, a heti bontáshoz a hetek napjai a Thumbelina Printtől vannak. Tetszik a monokróm hatás. 

A header-ök a Diamond Prints Designs-től, a kit, amely a Moon Child névre hallgat, a Harriet Wright Designs-től van. Csodaszép, ugye? 

Itt-ott felhasználtam pár elemet a megmaradt Wendy Prints kitekből (Serene & Sleep Tight) valamint a The Giving Girl (Little Black Dress) szettből. 

A Weekend matricák is a Wendy Prints oldalról vannak. Ideje volt már párat felhasználni. :)

Bár nem nagyon látszik, (lassan bekéne ruháznom egy új telefonra, vagy vennem kellene egy fényképezőgépet?) random szerűen 1-2 képre tettem csillagos csillogós overlay-t (Girl Boss Anna).

Az oldalszéleket őszies hangulatú washi tape-pel vontam be. ( amazon)

Még elszórva megtalálható 1-2 rajzocskám (virágcsokor, könyv) ezeket még egy korábban kimaradt matricapapírra rajzoltam és színeztem ki, mert nem akartam kidobni a fél ív papírt, ami amúgy hibátlan állapotú volt)

Az elején a hónapnak, és a végén TheCoffeeMOnsterzCo-s washi-t használtam, mert a szeptember az olyan olvasós hónap, nem? 😊 (mondjuk nekem minden hónap az)



A hónap uccsó hete is megmakacsolta magát, és csütörtökön befejeződni kíván. Ám legyen. Legalább van helyem a hónap legjobb pillanatainak! A Top Moments of Septembert fekete tűfilccel rajzoltam, majd kijelölő filccel kiszíneztem a hátterét. Ugyancsak egy EMAS matrica jött ide is, ikertesó visszaköszön, de még mindig nagyon aranyos a levéllel a kezében! 🍁 A fényképecskék csipeszen is tőlük vannak. 


Külön köszönet azoknak, akik idáig eljutottak! ^_^

💗🎉🎉🎉😄

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések