Bullet Journal | Február

 


Elérkeztem a február megtervezéséhez is :) Azért ilyen "későn" mert az EMAS minden hó végén megoszt a fb csoportjában egy ingyenes matricát, amit saját felhasználásra szabad használni, és azt vártam :)

❤ A fedlap is EMAS által készített/küldött képeslap (hivatalos nevén Journal Card, de én valamiért csak képeslapként tekintek rá) Szerintem nagyon aranyos ^_^ Innen van még a jeges maci is :)

❤ A felső washi tape a TCMC adventi kalendáriumában volt benne, és az egyik kedvencem :) 

❤ A rose gold szívecskés washi az Under the Rowan Trees webshopból van, 

❤ a Holographic Lunar Eclipse és slim pastel peach flower foil washi tape-ek a Sweet Backflip boltból vannak.

❤ A masni és a csillag a Wendy Prints webshopból van ^.^ (a február oldaljelölő is)

❤ A February szöveg a The Ginger Cat co-tól van.



No, és a február heti bontásban. Jó vegyes felvágott lett :D Még mindig csak kísérletezgetem, próbálok összerakni valami használhatót. 

A napok a Blush Bow Paperie freebies,

A kit-ek Papershire, Ginger Cat Co,

A rózsa mintás washi etsy-ről van a mildredfortea boltból.



És a Top pillanatok februárban oldal :) A bal felső matricára vártam. Itt is ugyanaz a TCMC-s washi tape szerepel, mint a főoldalon, valamint kinyomtattam a drága Qoobee-t *-*


❤❤❤

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések