🌻 Bullet Journal | Június 🌻

 


Elkészült a június fedlapja is a bujómban. Bunilla cukiskodik egy felhőn csücsülve. ^_^ A képeslap a Papershire webshopból jött még tavaly. Használtam hozzá még nyomdákat itt-ott, meg washi tape-eket. A kék kisvirág és a június hónap matricák a The Ginger Cat Co-tól vannak. Kicsit vegyítettem a vintage elemeket a napraforgóval, ugyanis régóta akartam már egy napraforgós témájú összeállítást *-*


🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻



Tavaly szereztem akcióban a Design Lovely Studio-tól egy digitális szettet napraforgó témában, amit csak ki kellett nyomtatni, és már mehetett is a móka! Másik napraforgós témájú szettem pedig a Papershire oldaláról van, (Pastel Sunflower Digital Set) szintén digitális file formában lehetett megvenni. Valamint vettem még ugyaninnen egy Sunflower sample sticker sheetet is. Így ezeket kombinálva készítettem el a júniust heti bontásban. :) Az arany színű header-ök a Wendy Prints-től, a szivecskés az Isabelle the Owl-tól, míg a csillagosak a Diamond Prints Design-tól származnak. 

Nekem nagyon tetszik a végeredmény, alig várom, hogy írhassak bele! :) 


A végére a szokásos Top Moments of June, vagyis június legjobb pillanatai oldal került :) 


🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻🌻

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések