Muti, mit olvasol Júliusban! 2.0.| V. E. Schwab: The Invisible Life of Addie LaRue

 Muti, mit olvasol! 👀


V. E. Schwab: The Invisible Life of Addie LaRue



Addie LaRue kisasszony története folyton szembejött velem az interneten, és nagyon kíváncsivá tett. Deszy is kibeszélte a Sorok közöttben Andival, és utána még inkább el akartam olvasni a könyvet. Ez a könyv a szerencsésebbek között van, mert nem volt sokáig a várólistámon. Cirka kilenc hónapja kaptam ajándékba. (van pár könyvem, ami négy, vagy még több éve is arra vár, hogy sorra kerüljön...) Csodaszép ez a kiadás, úgy érzem, manapság elég magasra tették a lécet a mindenféle speciális kiadásokkal a könyves dobozok, a nevesebb könyvkiadók valamint könyvesboltok.



Mint ahogyan azt a muti, mit olvasol bejegyzéseimtől megszokhattátok, most is hozok egy csokornyi képet a könyvről és az olvasónaplóról. 😃



Ezúttal sem hagyhattam ki a mindenféle efektekkel felszerelt PhotoScape+ program használatát :D 




Az olvasónaplómba máris helyet foglalt magának, és én így képzeltem el a könyv hangulatát. Sikk, eleganica, virágok. (vékony washi tape: Harriet Wright Designs, Sarok matricák: majdnem biztos, hogy House of Stickers, virágok: Little Bloom Paperie a foiled, és HWD a színes rózsafejek) Arany színű zseléstollat, vastagabb bronz színű filcet és feketén fogó clena energel tollat használtam. Valamint ceruzát és radírt a speciális betűtípus megrajzolásához. Milyen találó a radír ez esetben! (aki ismeri a történetet, az tudja, miért írom ezt)



A dekoráció hasonló a korábbi képeimhez: ismét a művirágokat használtam fel egy kompakt tükör, két kis csat (csipkés mintás) és egy nyaklánc társaságában. Az ágyneműhuzat okkersárga színe ráadásul még ki is emeli a könyvet és az olvasónaplót a képeken! *-*









Bár nem ez a kiadás van meg, ez a féle írás nagyon tetszett, ezért is kapott helyett az olvasónaplómban. 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések