Emlékmegörző ötletek babavárás idejére és utánra

Most, hogy a kislányom betöltötte az egyet, arra gondoltam, leírok pár dolgot, ami hasznos lehet emlékek megörökítésére! ^_^


képforrás

 Pocakfotó

Nyilván nem fogom a saját képeimmel traktálni a blogra látogatókat, de a pocak fotózása szuper ötlet, hogy lássuk, hogyan növekszik a pocakunk hétről-hétre. Én barátnőm javaslatára kezdtem el anno a 16. héttől, aki hét hónappal korábban vált anyukává, szóval kb. mindennel is őt nyaggattam, nyaggatom a mai napig. :D Szóval az elején nyilván nem látszik, hogy várandósak vagyunk, de aztán szépen növekedésnek indul, és leírhatatlan érzés visszanézegetni és realizálni, hogy ez tényleg velünk történik, és hogy anyukák leszünk! *-* (aztán meg visszasírjuk azt a pocakot, ahogyan a 16. héten nézett ki 😂)


Emlékkönyv

Miután megszületett Nonó, készítettem egy montázst a születési adatairól, meg összeválogattam pár fontosabb képet. A születésekor kapott karszalagját is ideragasztottam be. Utána havonta frissítettem (a mai napig frissítem, bár már azért kicsit kevesebb képet válogatok össze)  néhány renegeteg képpel, és dátummal, esetleg rövid leírással egészítettem ki. Egy sima bullet journal tökéletesen megfelel a célnak. ;) Minden hónap végén írok egy összegzést, hogy milyen mérföldköveket értünk el, mire vagyok büszke, stb. stb. Ide lehet írni bármit, amire szívesen emlékeznénk vissza. Esetleg lehet matricákkal, vagy washi tape-pel dekorálni! 

+1 ide: Hónapjelölők: 



a shabbymintchicparty.com oldalon sok más dologgal együtt találtam egy szuper cuki és ingyenes hónapjelölőt az első 12 hónapra! Itt egyből megtalálható a 12 havi mérföldkő: https://shabbymintchicparty.com/free-printable-rainbow-baby-monthly-milestone-stickers/



Kéz és talp lenyomat



(amazonról rendeltem)

Ez nagyon cuki dolognak hangzik, de annál nagyobb kihívás megvalósítani! 😄

Mondjuk mindig fent volt a kislányom, amikor csak megpróbáltam kéz/talp lenyomatot venni tőle, és egy másodpercre sem maradt nyugton XD Okosok azt mondják, alvás közben kell(ene) megpróbálni. De sosem mertem megkockáztatni, hogy esetleg felébresztem... 

PRO tipp! Sose ébressz fel egy alvó kisbabát! Ha éhes, amúgy is fel fog kelni, ha csak nincs valami, ami miatt fel kell kelteni, nem érdemes. Gondoljunk csak bele, mi felnőttek is rosszul viseljük, ha valaki felver minket az alvásunk közepén!


Mérföldkő pléd

(amazonról rendeltem)

Ez is szuper cuki! Van egy pléd, rajta a 12 hónap, (számok 1-től 12-ig) és minden hónapban lehet készíteni egy fotót a babáról, és van egy keret, amit ráteszel arra hónapra, amennyit betöltött ^_^ Érdemes etetés után, és/vagy amikor nem álmos a képeket készíteni. :) Nálunk azt hiszem, hogy az 5. hónaptól volt vicces képeket készíteni, mert elkezdett átfordulni a drágám, és azt gondolta, hogy ő ezt nem várja ki XD


Remélem, tudtam legalább 1-2 ötlettel hozzájárulni a leendő emlékek megörzésére! ^_^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések