Bullet Journal |Augusztus

🎀 Bullet Journal | Augusztus 🎀




Valami virágosat szerettem volna még a nyár utolsó hónapjához. Így esett a választásom erre a nagyon szép virágos-polaroid kép hatású alkotásra. (Papershire)
További virágok és masnik díszítik.


Felhasználtam:

🎀 virágos-polaroid clip art (Papershire, digitális file)
/ezt vellum papírra (zsírpapír) nyomtattam ki/
🎀 masni mintás acetát (Harriet Wright Designs)
🎀 rózsaszín csomagolópapír (ez még a cottage bundle csomagolópapírja volt, de nem volt szívem kidobni, szóval eltettem későbbre )
🎀 virágmintás washi tape
🎀 egyéb virágok: STICKII és Little Bloom Paperie
🎀 augusztus felirat (HWD)
🎀 pritt ragasztó
🎀 olló
🎀 ezüst színű zselés toll


csoportfotó a felhasznált alapanyagokról



Egy közeli képecske ^_^




A Heti bontáshoz felhasznált dolgok :)

  • Kit: Little Bloom Paperie (Pink Blooms)
  • Date covers: House of Stickers
  • Hét napjai: Little Bloom Paperie
  • Harriet Wright Designs
  • Rose gold színű header: Poppy Willow Co
  • szemöldök csipesz






A Top Pillanatok oldalt is hasonló módon igyekeztem dekorálni, mint a fedlapot. A másik oldal meg a már jól bevált nyaralós- házassági évfordulós témát kapta :) (no, nem mintha mennénk nyaralni, de azért nem lenne baj :D) Ezek a matricák még a TheGingerCatCo-tól vannak. :) A tengerparthoz w&n filceket használtam. 

Próbáltam egy kis videót készíteni lépésről-lépésre hogy hogyan készítettem el az első hetét az augusztusnak :) (nézzétek el, hogy elég kezdetleges, mert csak egy sima telefon volt a kezemben [szuper lenne egy állvány és valami fény beszerzése])










Megjegyzések

Népszerű bejegyzések