Új szerzemények: Lady Midnight és The Invisible Life of Addie LaRue

 


Mikor megtudtam, hogy  a tmisource és a simonschusteruk kisorsol 10 példányt Cassandra Clare 5. évfordulós különkiadású Lady Midnight-jából, kaptam az alkalmon, és résztvettem én is a játékban. És láss csodát, kaptam az emailt, hogy nyertem egy példányt!!! Yay, könyvet nyerni mindig jó dolog, hát még ha a kedvenc írónődtől van! ^_^ 14-én hozta is a postás.







A hardcover fehér, a betűk aranyszínűek, és nagyon szép a fedlap is. Bár eltér a korábbi desgintól, a polcon remekül mutat. Egyetlen szépséghibája, hogy magasabb kicsit, mint a Waterstones féle kiadás, így nem fért el mellette a polcon, ezért az egy könyvért meg nem akartam átrendezni az egész Shadowhunters polcaimat. Szóval Sarah J. Maas mellett kapott helyett végül, mert ő is ugyanolyan magas. :) 


Három a magyar igazság. :) Együtt a Lady Midnight gyűjtemény. Balról jobbra: Lady Midnight 5. évfordulós kiadás, a Waterstones-féle kiadás színes lapszéllel, és a magyar kiadás a könyvmolyképző kiadótól. 




A V. E. Schwab könyvet páromtól kaptam, mert kíváncsi lettem rá nagyon, mivel folyton szembejött velem az interneten. ^_^ Igaz, a másik borító(k) hívta fel a figyelmemet a könyvre, de szerintem maga a tartalom a lényeg ;) Ebben az esetben bízom az írónő sikerében, mivel nagy népszerűségnek örvend. Bár általában kerülöm az agyon hype-olt könyveket, de most az az érzésem, ez jó kis történet lesz! ^_^ Meg tegyük hozzá, hogy ez a kiadás se csúnya azért! Sőt! A hardcover csodaszép, alább hozok is belelapozó kisvideót :) Plusz előnye, hogy kis helyen is elfér!





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések