Muti, mit olvasol! | Július - Amanda Hocking: Kanin – The Complete Chronicles

 Amanda Hocking: Kanin – The Complete Chronicles




Yep, három az egyben! De én nagyon szeretem ezt a féle megoldást, különösen akkor jó, amikor nincs sok hely már könyveknek. Plusz nem kell attól tartani, hogy nincs nálam a folytatás :D Ez a könyv is abba a csoportba tartozik, ami sokáig állt a várólistámon... Egész pontosan 2017 óta. Idén mindenképp neki akartam kezdeni. Amanada Hockingtól olvastam már évekkel ezelőtt. Az az érdekes, hogy az a trilógia is egy könyvbe volt sűrítve. És a Trylle és a Kanin könyvek ugyanabban a világban játszódnak. Szóval nagyok az elvárásaim a történettel szemben. Bár kicsit félek attól, hogy eltelt öt év, és közben változott az ízlésem, és esetleg nem fog annyira beszippantani, mint akkor. De bízzunk benne, hogy nem lesz ilyen!



Persze, nem is volt kérdéses, hogy helyet fog kapni az olvasónaplómban. :) w&n filceket, és színes ceruzákat, valamit fekete tollat használtam. Plusz ideillő washi tape-et, és a könyvecske borítója kinyomtava :)




A szokásos havi oldal az aktuális oolvasmányaim és új szerzeményeim vezetéséhez. A naptár a tcmc-tól van. :)




Hagytam elég helyet mindhárom résznek. 




A július fedlapja :) Thecoffeemonsterzco-s kvs figura, és a holo matrica a thegingercatco-tól. 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések