Élménybeszámoló: Max Pizzolante Fitness Concert, London



Idén áprilisban kezdtem el Zumba órára járni, mert valamit kezdeni kellett a lustaságommal, no meg a plusz kilóimmal... Hozzánk közel találtam is egy edzőtermet, ahol tartottak órákat. Első alkalommal majd' meghaltam, alig bírtam hazasétálni... :D Aztán ahogy teltek a hetek, a hónapok, egyre jobban mentek a gyakorlatok, és azon kaptam magam, hogy ha nem tudok menni, akkor hiányzik a mozgás! Nekem! (Aki ismer, az tudja, hogy milyen rettenetesen lusta tudok lenni) 

Utána volt egy kisebb szünet, mert a gym, ahol voltak az órák megszüntette a zumbát. Pedig még aláírásgyűjtésbe is kezdtünk, de hiába. :-/ Így átigazoltunk a másik edzőterembe, ami szintén itt van a szomszédban. 
Ráadásul a zumbával úgy égeted a kalóriákat, hogy közben jól érzed magad! Ráadásul szuper latinos-pörgős zenékre mozoghatsz! Igaz, a végére hullafáradt az ember, viszont teli lesz energiával, és boldogság van a négyzeten! 
Arról nem beszélve, hogy mennyi új embert ismertem meg *-* És a zumba instruktor is nagyon szimpi, teljes szívvel-lélekkel tartja az órákat.❤ A pozitív mellékhatások között pedig ott van még a fogyás is, bizony! (Nekem is lement öt kiló)

csoportkép a zumbás lányokkal ^_^

No, és most jön a képbe a mai program, amiről Angie mesélt - instruktor - Max Pizzolante-ról, és a fitness koncertről, ami első alkalommal volt megrendezve Londonban. Így nem is volt kérdés, hogy ott a helyem/ünk! 
 A Fitness koncert helyszíne a Café de Paris szórakozóhely/Cabaret/Dining volt, és azonnal elvarázsolt!  A Leicester Square Stationtől vagy a Piccadily Circus Stationtől 2-3 percre található, könnyű kiszúrni. Kicsit nagyobb helyre számítottam, ahhoz képest jó kicsi volt a hely, többször is ráléptek a lábamra :-D Vagy mi voltunk sokan. Ki tudja :-) 
Maga a dizájn nagyon tetszett, tiszta retró feeling *-* Ami nem csoda, hiszen egészen az 1920-as évekig kell visszamenni az időben, akkor nyitotta meg kapuit elsőnek a Café de Paris. 

A bejárat, a lámpa és a csillár *-*

Ha kíváncsi lettél, lesd meg a 360-fokos, virtuális túrát, amelyhez KATT ide

A szerencsések vehettek elővételben jegyeket 20 fontért, nekem már "csak" a 30 fontos jegy maradt mint opció. Plusz aki bevállalós, az a helyszínen is vehetett 40 fontért...
Sebaj, így is örültem neki:


Amint beértünk, kaptunk egy pecsétet a csuklónkra, majd letettük a kabátokat a ruhatárba. Aztán kezdetét vette a szuper show! :-) Profi Zumba táncosokkal kezdődött a program, majd egyszer csak színre lépett a zumba slágerek énekese, Max Pizzolante! Egyébként korábban nem ismertem munkásságát, viszont zumba órákon sok slágerére táncoltunk már, így jó volt élőben hallgatni őket! És az nagyon szuper volt, hogy ennyi ember egyszerre mozgott/legalábbis próbált :-D Azt leszámítva, hogy nem mertem se a karomat kinyújtani, se nagyon lendületesen előre-hátra mozogni, mert esélyes volt egy-egy karambol... :D 

Max nagyon kedvelhető előadó volt, látszik, hogy valóban a közönség élteti. A jó hangulatot sikerült mindvégig fenntartania, igaz, hosszabb műsorra számítottam. Ami dicsérendő viszont, hogy megvárta, amíg az összes sorban álló (mi nem álltunk sorba, na :-D) rajongója selfie-t készített vele. Mindezt mosolyogva, és türelmesen! :-) Bár szerintem nem esett nehezére, valószínűleg nem is telik el nagyon úgy nap, hogy ne kerülne 1-1 fényképezőgép közelébe.

Itt egy videó a mai koncertből:



alma


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések