Unboxing! Megérkezett az első FairyLoot dobozom! :-)

Egy ideje foglalkoztatnak ezek a szuper könyves meglepetés dobozok, amelyek virág korukat élik külföldön, meg otthon is próbálkoztak vele (BASC, BubbleBook, My Bookz, stb.) néhányan. 

Végül választásom a Fairylootra esett. Többféle opció közül lehetett választani, én egyelőre csak a single purchase-t választottam. De van 3, illetve 6 havi előfizetési lehetőség is. 

Október 1-jén megrendeltem, (Londonban lakom, így ide kértem a dobozt is) mindennel együtt 32 font volt, de ebben benne volt a nyomon követés is. Nagyjából mindig a 20-i hét környékén szokták kiküldeni a dobozokat. Most volt egy pici csúszás, de ami piros pont, hogy végig aktívak voltak a social médiában, így azonnal tájékoztattak bennünket. Plusz még szimpatikus, hogy nagyon közvetlenek, kedvesek a vásárlóikkal.

A múlthéten írtak, hogy már úton van a csomagom! *-* Figyelemmel kísértem a dobozom utazását, és végül pénteken délelőtt érkezett meg. :) Persze, hogy előtte voltam éjszakás, így akkor épp aludtam, mikor jött a futár, párocskám meg mire kiment volna ajtót nyitni, sehol sem volt, csak egy cetlit talált, amiben a "sajnáljuk, de nem találtunk itthon" felirat állt, de szerencsére beadta a szomszédba. Egyből magamhoz tértem kómás állapotomból, és bekopogtam a szomszédba. Megkaptam a rendelésem, és mint egy kisgyerek ujjongtam a szobában, párocskám érdeklődve figyelte, mi történik épp. :D És meg kell jegyeznem, hogy a doboz teljesen ép állapotban érkezett meg! (azt hittem, hogy a fekete dobozka még benne lesz egy másik dobozban, de csak így "magában érkezett").

Alább  S P O I L E R! Jöjjenek a képek!!! ^_^
.
.
.
.
.
.
.
.
Az októberi téma a Beautiful Deceptions volt, (megtévesztő gyönyörűség?)

A dobozt kinyitva megpillantottam a spoiler kártyát, amit gyorsan félre is tettem, utána pedig a cuki lila kitöltő anyagokat kezdtem el kiszedegetni. Olyan izgi volt! :-D Mintha karácsony volna, de tényleg! *-*

A felfedezésre váró kincses ládika :D 


Csoportkép a doboz tartalmáról


A dobozban volt:

✿ Spoiler kártya :)
Aelin Candle ->Throne of Glass  - Sarah J. Maas ihette gyertya

kártyapakli -> Faerie Deck of Cards Holly Black - The Cruel Prince isnpirálta, amely Emily Haynes munkája a FictionTeaDesginnel együtt



Deceptive Queen socks - zokni, ami Victoria Aveyard -  Red Queenje inspirálta
Stories keychain Maria Rutkoski - The Winner's Curse könyves kulcstartó *-* ez a személyes kedvencem! <3



✿ Beanie - sapka :-) Mourners Beanie, amelynek Leah Bardugo - Six of Crows regénye adta az ötletet


rögtön felpróbáltam ^_^

✿ Peppermint green tea, a Wren's Secrets.
Natasha Ngan - Girls of Paper and Fire könyve, speciális kiadás, pink lapszéllel, kemény fedeles, és az írónő aláírásával együtt. 


a könyv külön benne volt egy tasiban :) 

✿ Levél a könyv írójától :-) 
✿ havi hírmondó, amelyben egy mini interjú volt az írónővel, és a következő hónap témája

extrák:
✿ Poppy Wars könyvjelző
✿ Grisha pin badges set/kitűző szett
✿ Sawkill Girls képeslap



Abszolút elégedett vagyok! Azt kaptam a pénzemért cserébe, amire számítottam! Ráadásul a csomag időben érkezett, sérülés nélkül. :-) 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések