Chocies - High School Story, Book 2.

Na szóval, elég addiktív ez a játék, még annak ellenére is, hogy sajnos sok döntést csak gyémánttal tudtam volna meghozni... (Plusz időlimites is... van két kulcsod, epizódonként egyet tudsz felhasználni. Utána 2 óra kb. míg újra lesz egy újabb kulcsod. ) 

A második rész ott folytatódik, ahol az első befejeződött. Itt is van lehetőség változtatni a karakteren, nos én egy kicsit radikális változtatásokat eszközöltem: 
A haja fekete lett, de sajnos nem színes, mert az gyémántos téma*; és a neve is más lett! bye-bye Lottie, ezentúl Arriane leszel! XD (jól van, tudom ez már túlzás, de úgy megkedveltem Arraine karakterét a Fallenben, hogy ez jutott eszembe elsőnek) 


A csini szett sajnos nem került Arriane Lee birtokába, ugyanis ez is gyémántos. De egy próba még nem ártott meg senkinek :) Viszont ezzel a hajjal jobban tetszik! ^_^
Ami vicces, hogy a 2. részben is ugyanazok a karakterek vannak, ugyanazzal a történettel, így Lottie Arriane is Aidennel randizgat :D 

Tök muris. Ja, egy darabig próbáltam gyűjteni a gyémántokat ( minden epizód után kapunk egyet, plusz ha megnézünk egy kisvideót, akkor utána is) de amikor a pasid azzal az ötlettel áll elő, hogy mi lenne, ha suli előtt beugranátok egy kávéra, akkor az ember lánya NEM tud uralkodni magán!!! Ez van, szevasz megspórolt gyémánt, jó volt veled! De legalább a kávé jó volt :D 

❤❤❤


*itt a szép színes haj, ami egyelőre álom:

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések