2 éve Londonban... :-)


Gyorsan telik az idő... Pedig még szinte csak tegnap volt, mikor magunk mögött hagytuk az óbudai albérletünket, és nekivágtunk a kalandos londoni utunknak. :-) Azóta már sok helyen jártunk/am, és sok szép emléket tudok felidézni. Nem tervezünk örökre itt maradni, viszont még néhány évet el kell kint tölteni, hogy valóra válthassuk nagy álmunkat, és megvehessük álmaink otthonát, remélhetőleg Budán *-* De ez még a jövő zenéje. Addig is itt van néhány kép, a kezdetekről. :-) 


Tappancs Maci ismerkedik a London térképpel, amit a pesti munkatársaimtól kaptam a könyvvel együtt. :-) 











Itt már a gépen voltunk :-) Vártunk az indulásra. Maci-könyv-víz - az utazás nélkülözhetetlen kellékei 8-) 


















Kilátás a repülőből ❤❤❤ Csodaszép látvány volt! Szerencsére az ablak mellett ülhettem. Hiába vittem könyvet, nyilvánvaló volt, hogy nem az fog lekötni :-D Végig bámultam kifelé az ablakon. :D Imádtam ezeket a cuki felhőcskéket *-*
Sőt, a napfelkeltét is láttuk. A fotók sajnos nem adják vissza ugyanazt az élményt, de ha van rá lehetőség, érdemes legalább egyszer repülőre szállni. Elsőre nagyon furcsa megtapasztalni, milyen, mikor repül az ember, de ugyanannyira nagy élmény is. (kivéve, ha turbulencia lép fel, az nem valami kellemes XD)















Másik kép a repülőből, és a Big Ben :-)


The Tower Bridge :-) 


London Eye



Winter Wonderland 2016





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések