Unboxing! Megérkezett a STICKII Club augusztusi levele



Áprilisban már rendeltem tőlük, akkor nagyon szimpatikusnak találtam őket, de nem akartam minden hónapban rendelni, mert a könyves dobozok így is becsúsztak a virtuális bevásárlókosaramba. Igen, teljesen véletlenül! :D A korábbi bejegyzésemhez KATT ide. Akkor a japán témát választottam, és a retro pack kategoriát.

Ezúttal a pop packot választottam, amelynek témája a KÁVÉ 🍵volt, így ezt nem hagyhattam ki... igen, megtudom magyarázni! :)
Most is az ajándékba opciót választottam. Egyébként ha nem az ő közvetlen weboldalukról rendeltek, akkor a shop Cratejoy oldaláról rendelve lehet könnyedén egyszeri rendelést leadni. (ami roppant hasznos tud lenni, főleg ha az ember lánya elfelejti lemondani időben a feliratkozását) csak ne felejtsétek el a your gift will automatically renewról a csuszkát kikapcsolni, alább látható is. 

Egy kis segítség:

Lássuk is a képeket!





A csomag tartalmaz egy témakártyát, egy A5-ös rendezőt, 6 ív matricát kávés témában, öntapadós matricát, gem kapcsot elviteles kávés pohár formára formázva, egy cuki csésze kávé hímezve, ami felragasztható *-*, valamint egy rajzot, ami egy cukrászdát ábrázol, és amire lehet tenni matricákat? ( rajta volt egy picike zacskó, benne sok sok ici-pici matricával, ami szintén szuper cuki!)

Hát nem cukik??? ❤❤❤

Néhány kedvenc *-*

cuki miniatűr rajzolmányok :)

A Stickii Club oldalát itt érhetitek el:



Megjegyzések

  1. Aww, de cukik! *-* Csak előfizetni lehet? Nem lehet egy-egy pakkot venni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia! De, szerencsére lehet "csak" egy pakkot rendelni. Én is így tettem!
      Nézd meg itt: https://www.cratejoy.com/subscription-box/stickii/
      és válaszd a Give as a Gift opciót. Utána katt a your gift will automatically renew fülre, hogy ne újuljon meg. Remélem, segítettem! :)

      Törlés
    2. Szia! Köszönöm szépen, igen! Fuhh és most látom csak, hogy a poszt elején ez az info ott is van... valahogy sikerült rögtön a képeket pörgetnem, bocsi! Pedig ennél figyelmesebb szoktam lenni. :D

      Törlés

Megjegyzés küldése

Népszerű bejegyzések