Choices: High School Story, book 3

High School Story Book 3.


Elérkeztem a High School Story Book 3. és egyben utolsó részéhez. Mostanra nagyon megkedveltem a karaktereket, és nem szívesen "engedem el" őket. 

Ebben a részben lángokban a rivális iskola, a Hearst High, így a Berry High ad otthont a diákoknak, ami nem kis erőfeszítést igényel Arriane és osztálytársai számára. Az új igazgató nő, Principal Rivera legalább kedves. :) 

Maria próbál megszervezni mindent, Arriane vállalja, hogy körbevezeti az újdonsült osztálytársait. Ám nem minden diák működik együtt. Pl. Brian ott akadékoskodik, ahol tud. Aztán Max és Kara a legrosszabb: mindenáron bál király és királynő akarnak lenni. És nagyon undokok. 

De van néhány kedvesebb emberke is, akik fittyet hányva a "szabályokra" odaülnek Arrianék asztalához. :-) Zoéról a végén kiderül, nem is olyan rossz, mint amilyen az első 2 könyvben volt. (Ő volt Caleb barátnője, majd anno Briané. De most egy új pasija van, Terence, aki még rosszabb beképzeltebb :D ) 

Arriane és Aiden még mindig szuper cuki pár ❤ Elhívja a fiú a végzős bálra :-) 


És! Bár eddig nem jutott eszembe, de Aiden megszólalásig hasonlít Jem Carstairsre! De komolyan! 



Külsőleg is, és ráadásul még hegedülni is tud! :-O <3 (jó, ez nem meglepő, mert eleve az iskolai zenekarban játszik, de akkor is... *-*) És ha mindez nem volna elég, egyik nap egy Jade nyakláncot ad Arriane-nak! :-O ❤



Ebben a szemeszterben pedig szurkolólány lettem :D (így legalább mindent kipróbáltam már: Voltam 
a zenekarban, kosárlabdáztam is, most pedig hajrá Berry High! :D) 


Minden szezonban másban remekelt: Az iskolai zenekar szaxofonosaként, majd a kosárlabda csapat egyik játékosaként, végül pedig a szurkolócsapat egyik pom-pom lányaként.

Emma és Arriane megpróbálta összehozni a szüleiket, de végül maradtak az ismerősök kategóriában. :) 
A két iskolának az a feladata, hogy összeüljön, és megtervezze a bál témáját, valamint hogy kiválassza a helyet. Nem egyszerű a feladat, de végül minden a helyére áll. És Arriane is esélyes a bál királynői címre XD. Persze Karáék hevesen tiltakoznak ellene... -.-" Végül mégis más nyerte el a koronát :D És szerintem fair volt :) 

Ezra és Bethany régóta ismerik egymást :-) 



Végül mindenki elköszön a másiktól, és elmesélik a nyári terveiket a másikkal. :-) 


És igen, végül elköltöttem a meglévő gyémántjaimat a tűzpiros ruha-bőrdzseki kombóra és pont. :D
Viszont soha nem tudtam Aidennel több időt eltölteni, hiába hívott tök jó programokra, az mind-mind gyémántos opció volt... :-( De szerencsére ettől függetlenül is kimondták egymásnak, hogy szeretlek! aw, olyan édesek voltak! :-) 


Na jó, abbahagyom! ... teamAidenésArraine!!! Vagy Aidine /Arriden :-D


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések