Choices

Choices



Már hallottam róla korábban is, de csak tegnap szántam rá magam, hogy megkeressem a Google Play áruházban a Choices játékot. És már most nagyon tetszik. Ráadásul rengeteg történet közül választhatunk. Ami viszont hátrány, hogy csak akkor lehet vele játszani, amikor van internet a telefon közelében, illetve az eseményeket nagyban lehet befolyásolni gyémántokkal, ami ugye fizetős. Viszont minden epizód után kapunk plusz egy gyémántot, valamint ha megnézünk egy adott kis videót, akkor azért is cserébe. 

Itt van róla a kis videó:

alma

És az én választott történetem eleje képekben:
High School Story, Book 1

A kitalált karakterem neve Lottie Bee :-D Tudom, nagyon kreatív! És be kell illeszkednie az új iskolába. Itt van lehetőség kiválasztani, hogy milyen ruhában jelenjen meg. Nekem tetszett ez a kitűzős-farmerkabátos szett, így azt kapta. (No meg ez nem kerül gyémántba, és persze, hogy ami jobban tetszik, az nem ingyenes...)

Rögtön az első nap máris új barátnőre tesz szert, aki segít neki eligazodni. Ő Emma, aki nagyon rendes vele. A lány Calebért van oda, az én karakterem pedig Aidenért. :D Majd látjuk, hogy alakul a sorsuk.
Este elkavarodnak az osztálytársuk mega bulijába (ahova egyébként nem is voltak meghívva XD) és egész jól telik az este, Lottie máris a csapat tagja lesz, és szerintem további barátságokat is fog kötni. Főleg, miután Lottie rajtakapta, amint a házigazda, Brian smárolt Caleb barátnőjével, és Lottie próbálta a fiút figyelmeztetni, de ő csak berongyolt a fürdőszobába...utána a fiú kiborult ( első nagy szerelmi csalódása) és Lottie kitalálta, hogy a többiekkel meg kell őt keresni...így otthagyják a partyt, és Caleb keresésére indulnak. 
Akinek, miután megtalálják nagyon jól esik, hogy így aggódtak érte, és hogy érte mentek.

Folytatása következik!!! :)

A Pixelberry Studios oldalát itt lesheted meg!

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések