Sólyomszem, Fekete Özvegy és a Marvel Studios Character Encyclopedia

 Jöjjön egy kis Marveles bejegyzés. :) Párommal szinte minden részt láttunk már, javarészt moziban, és akartam néhány Funko Pop! figurát a könyvespolcomra. :) Igaz, nagy Amerika Kapitány fan vagyok, de belőle van már egy kisebb változat, így Sólyomszemre tettem le a voksomat. (Sajnos hely és pénz  híján nem tudom az összes Bosszúállót megvenni. Na de majd egyszer! :D Remélhetőleg... )



Sólyomszem Funko Pop! | Egész jó áron sikerült lecsapni rá az UK-s amazonon. :) (£9.99)



Fekete Özvegy Funko Pop! | Sajnos ő már többe került, sokáig csak nézegettem, majd bezártam a böngészőt. De aztán találtam egy kicsit "olcsóbb" ajánlatot is, (£36.49) és végül párocskámtól kaptam meg előkarácsonyi ajándékként. ^_^ Mert bár többféle változat is készült belőle, nekem ez a változat tetszik a legjobban. ❤ És persze ennek kell a legdrágábbnak lennie... De csak 3 db volt belőle, szóval most vagy soha alapon kellett dönteni. 


Együtt a két Avenger *-*



Adam Bray: Marvel Studios Character Encyclopedia

 Dorling Kindersley Children, 2019
176 oldal · keménytáblás · ISBN: 9780241357538

Fél áron sikerült hozzájutni :-) (£6.49)

Már akkor nagyon gondolkodtam rajta, hogy megvegyem-e, amikor tavaly megjelent. Volt szerencsém otthon magyar kiadásban is belelapozni, meg itt kint is láttam már az angol változatát a könyvesboltokban, de sokalltam az árát – mindkét nyelven. – Viszont most fél áron sikerült lecsapnom rá, ami így azért elég jó fogás volt. :)

Szép színes karakter kalauz a Marvel világában. Aznap, mikor megérkezett már el is kezdtem olvasgatni :) Valamennyi Marvel hőst a szívembe zártam ^.^❤ Amerika Kapitány a kedvencem, de imádom Sólyomszemet, Fekete Özvegyet és Pókembert is :) Lokit, Thort…Nah jó, majdnem mindenkit :D
Viszont sok újat nem tudott mutatni nekem ez a könyvecske. Fanoknak jó ötlet lehet ajándékba. Viszont ahogy mások is írták már, örültem volna, ha pl. kulisszatitkokat tudtam volna meg a forgatásokról, vagy hogy milyen volt a színészek hozzáállása a karaktereikhez, vagy hogy kinek mennyi időbe telt „átalakulni” pl. Vízió esetében.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések