Bullet Journal fedlapok 2020-ban

 Ahogyan azt korábban említettem, végre csokorba szedtem, hogy idén milyen fedlapokat választottam!

Új dolgokba általában csak alapos megfontolás után szoktam belefogni. Ez az év is ilyen kísérletezősre sikeredett, már ami a bujót illeti. Még a bujó sem igazi XD egy sima vonalas füzet volt. :) A havi bontások is változtak. De legalább tudom, hogy mennyi helyre van szükségem a heti/havi dolgok leírásához, megtervezéséhez. És mivel Zumba már március óta nincs, így a planner/matrica témára fektettem nagyobb hangsúlyt. Már pedig kell valami hobbi, ne csak a munkáról szóljon az élet! Nem igaz? :)

Bullet Journal fedlapok első félév 

Inspirációt nyújtott a Pinterest, a Skillshare, (március) valamint Papershire matricákat használtam fel.

Ahogy az a képeken is látszik, eleinte rajzolgattam :D Aztán eszembe jutott, hogy matricákkal is fel lehetne dobni a fedlapokat. :) 



Bullet Journal fedlapok második félév 



A július fedlapjához Every Minute a Story képeslapot és washi tape-et használtam.

A szeptember fedlapja Judy Clement Wall munkája, én csak kiszíneztem.

Az október, november és december fedlapjait Papershire matricákból állítottam össze. *-*(+ EMAS washi a decemberhez)


A következő évre már megvettem a valódi Bullet Journalt. *-*

Még amazonról szereztem be, egy sima pink színű füzetet.  És az elmúlt hetekben azon gondolkodtam, mivel lehetne felturbózni a covert. Aztán volt egy kihagyhatatlan ajánlat Floral Bunilla Digital bundle a Papershire oldalán, és megtaláltam a tökéletes képet :) 





És a Cuki kávézó fej :) Tudom, hogy már volt, de még minidg nagyon cuki ^.^


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések