FLORAL BUNILLA DIGITAL SET & FREE CROC PLANNER BUNDLE

 November 3-án megszereztem a következő évre a plannerem. Nem voltam én mindig ilyen "planner girl", sokszor volt olyan, hogy egész heteket, de legalábbis napokat hagytam teljesen üresen az akkori határidőnaplómban. Most meg minden apró részletet rögzítenék, ha lenne rá helyem :D Idén volt az első alkalom, hogy egy sima füzetet vezettem/vezetek a saját igényeimnek megfelelően, így nincsenek üresen hagyott oldalak. (Majd hozok róla egy összefoglalót) 

A planner ötlete igazából úgy jött, hogy Zenny, a Papershire alapítója kitalált egy szuper bundle-t, amiben volt sok szuper digitális tartalom, és mellé járt egy croc hatású planner. Én a flamingo névre kereszteltet választottam, mert annak rose gold színű egyedül a csatos része. És ilyen szép flamingó (gloss pink) színe van XD. Kétféle méretben elérhető: A5-ös és Personal size. Én az utóbbit választottam. :) 

Mivel a UK-ben élek, ingyenes volt a kiszállítás, plusz volt egy 10%-os kedvezmény, amit beváltottam rá, így a végén £27-ot fizettem érte. 

A digitális tartalmak (Bunilla hangulatai matrica szett, könyvjelző pakk, Peony deco set, 4 dashboards designs, és 4 printable insert layouts) értéke  £36. A fizetés után rögtön letölthetővé vált. Magára a plannerre sem kellett sokat várni. :) November 9-én már itt is volt. 



Ilyen csodaszép dobozban érkezett! *-*



És a planner mellé járt még rengeteg matrica! :-O Szerintem nincs még egy olyan szuper matrica shop, mint a Zenny-é! A jobb felső nagy képeslap személyre szóló üzenettel érkezett, az alatta lévő kisebb lap és a másik képeslap, valamint az ablak kártya XD (vagy mi lehet annak a magyar neve?) társaságában. Bal oldalon vannak a matricák, szintén mind ajándékba! Az alsó sor is freebie, kettőt kértem én, egyik a fb tagoknak, a másik a papershire pr lányok egyikének a nevét beírva kapjuk meg az ő személyes freebijét. *-*


Egy kis közeli kép! Hát nem cuki Bunilla és a Maci? ^_^

Aki megnézné, itt találja az oldalt:

Papershire |Floral Bunilla Digital Set & Free Croc Planner Bundle

Amíg vártam, hogy megérkezzen a planner, kinyomtattam néhányat a digitális pakkból, és egyúttal kicsinosítottam a Bullet Journalomat. :) 



Balra látható az új borítást kapott Bullet Journal, ami szintén a digital pakk része volt (mmint az illusztráció, nem a bujo :D) és a többi része a pakknak jobb oldalon :) (És ez még mindig nem az összes része! a napi/heti tervezők is részét képezik a csomagnak)





És egy kis Cuki kávézós fejecske is befigyel ^_^ Ő innen van.



Megjegyzések

Népszerű bejegyzések