100 dolog, ami boldoggá tett az ősszel 2020

 



♡ ♡ ♡ 100 dolog, ami boldoggá tett ősszel ♡ ♡ ♡


1. Frappáns szerencsesüti *-*

"Ha tudom, hogy képes vagyok valamire, akkor nincs olyan, hogy nem."

/Max Brooks: World War Z – Zombiháború /

2. Leigh Bardugo Siege and Storm – Ostrom és vihar olvasása

3. zumba zenék hallgatása *-* ♡♡♡

4. Bogi barátném hozott nekem kávét a munkahelyre ^.^ 09.06.

5. Pihenés-szabadság. (09.07.)

6. Sütöttem mini pizzákat. :)

7. Toshikazu Kawaguchi: Before the coffee gets cold e-könyve 0.99-ért *-*

8. Még valamikor nyáron (?) feliratkoztam a Fairyloot várólistájára, és a napokban kerültem sorra! *-* Adok neki egy újabb esélyt, hátha megint meg lesz a varázsa a meglepetés dobozuknak. Első dobozom majd az októberi lesz.

9. Megérkezett a Henriet Wright Design mini matrica rendelésem (09.09.)

10. beszéltem tesómmal telefonon ^_^

11. elkészítettem a bujomban az október részt :)

12. egy nap alatt elkészültek a szakik a boiler és a radiátorok cseréjével. Már a takarítás résszel is megvagyunk, yeah :D

13. Csokitortát ettünk :D 09.10.

14. Görög saláta csirke husival *.*

15. Anasatica – Paid My Dues hallgatása *-*

16. Rendeltem egy adventi kalendárt a TheCoffeeMonsterzCo-tól ^^ *-* /09.11./

Én ezt választottam: -> Base 10-Day Calendar:


NOT holiday-themed

Mix of Winter and non-seasonal designs

7 new washi tapes and 5 other various items


17. H. Spencer Lewis: The Symbolic Prophecy of the Great Pyramid olvasása /és mellé egyiptomi hangulatú zenék hallgatása

18. Virtuális lomtalanítás done Yay! :D pl. közel 100 régi karcom kitörlése, mert már nem volt releváns, vagy már nem láttam értelmét meghagyni.

19. valódi lomtalanítás: összejött 2 kukazsáknyi motyó. Ilyenkor mindig meglepődöm, hogy honnan van ennyi felhalmozott cucc itthon? o.O

20. Vénasszonyok nyara Londonban legalábbis :D Juppppiii :)

21. Rendbe raktam a matricáimat ^_^ márka szerint van ahol tudtam rendezve :) jó időtöltés átnézni a meglévő gyűjteményt *-*

22. Sütöttem rakott krumplit :) /09.17./ és még aznap elfogyott az összes XD

23. Vaníliás krémtúró *-*

24. Séta a városban, kellemes napsütés, kis szél :) 09.18.Láttam egy nagy macit, persze nem igazi :D Plusz láttunk cuki tőkés récét *-*

https://www.instagram.com/p/CFSIV6tJH7O/

25. Chocolate marshmallow s'mores frappé *-* nyam nyam :) az Old Street station környékén jártunk.

https://www.instagram.com/p/CFRs8jDJ_E-/ bár kicsit sok jeget tettek bele…

26. Mai süti: 

"Lazulj el, érezd jól magad. Néha ez a legtöbb, amit elvárhatunk az élettől."


/Paulo Coelho: A portobellói boszorkány/

Oké süti, igyekszem megfogadni a tanácsod :) 09.19.

27. Marie Rutkoski – The Winner's Curse olvasása *.*

28. Jobie Baldwin -Ink olvasása

29. Random kiruccanás Covent Gradenbe, és forró csoki beszerzése :D

https://moly.hu/karcok/1502124

30. Szétnéztem az Every Minute A Story oldalán, mert már fent van a Winter Collection 2020 

Rendeltem egy sarki rókás matricát!!!! *-*

A fenti cuki mellé még egy 3 db-os téli washi szett és egy cuki kávézós figura is belehuppant a bevásárlókosaramba :D

31. Beváltottam a pontjaimat, és vettem egy napraforgó matrica szettet a Papershire

oldalán. :) /09.21./

32. Csajos nap :D Kezdtük egy kiadós ebéddel, majd bementünk számtalan ruha boltba, ittunk egy jeges italt, majd még szétnéztünk pár boltban, köztük egy papírboltban is *-* A Napot egy-egy ciderrel zártuk. Szuper egy nap volt! *-* /09.23./

33. Stephenie Meyer: Midnight Sun könyv megszerzése ^_^

34. Ezer év kihagyás után meglátogattam a Waterstones könyvesboltot! ♡♡♡ Még mindig a kedvenc helyem! *-*

35. Swing zenék hallgatása *-*

36. Filmnézés a Párocskámmal ^_^

37. Végre összekapcsoltam az adatlapomat az új GPm-mel! 

38. jó lett a vérvétel eredményem :)

39. Tök véletlen belefutottam ebbe:

https://moly.hu/karcok/1505090

Még mindig a kedvenc filmem! <3 /09.25./

40. A Kensington Gardensben jártunk *-*

41. Ittunk Pumpkin Spice Latte-t! <3

42. Végre eljutottam még egy könyves helyszínre! Imádok ellátogatni a kedvenc olvasmányaim valóban létező helyszíneire. :-) Ez pedig nem más, mint a Kensington Palace! *-*

43. Avengers maraton, nasi hegyek XD

44. Adam Bray: Marvel Studios Character Encyclopedia megrendelve *.* féláron! (6.49)

45 Kat Cho: Wicked Fox olvasása 10.03.

46. Colleen Hoover: Finding Cinderella – Helló, Hamupipőke! megvéve, elkezdtem olvasni

47. Emily Párizsban nézése :D :D :D zseniális!!! /10.04./

48. Ma van az 5. molyszülinapom ^-^ (én vagyok a 31476. XD) 10.06.

49. Melissa Pearl: Fever olvasása :)

50. 5 órás Pellek videó Disney zenékkel *-* 10.07.

51. 15000 oldal 2020-ban kitüntetés :) /3145./ 10.08.

52. keresztrejtvény-fejtés ^.^

53. J. S. Cooper: The Boyfriend Plan olvasása zseniális ez a könyv! XD 10.09.

54. Szabadság után visszamész dolgozni, és mindenki odáig van, hogy végre megint lát. *-*

55. 50 könyv 2020-ban kitüntetés ^.^ (10.12./2779.)

56. Jókat nevetek éjfél után a moly előtt ülve, a félreolvasások zónát nézegetve :D

57. Találtam egy UK-ben lévő boltot, ahol szép washi tapeket árulnak *-* És már meg is érkezett a rendelésem! <3

58. Unboxing!!! YAY! Itt van a Fae Crate Mini hangovery doboza, amely Cassandra Clare & Wesley Chu közös sorozatának a 2. része volt benne! <3 The Lost Book Of the White. 10.15.

59. Lenai Despins: Black Leaf Fall ingyenes e-book *-* 10.17.

60. Voltam fodrásznál :) 10.22.

61. Megérkezett Sólyomszem! *-*

https://moly.hu/karcok/1517941

62. Toshikazu Kawaguchi: Before the coffee gets cold olvasása

63. elkészült a bujo decemberi része is ^_^

64. Earl grey tea citrommal ^_^

65. inspirálódás pinteresten és youtube-on :)

66. Másik boltból jött hozzánk egy kollegina, és omg, ha lenne lánytestvérem, ő lenne az! Akármiről beszéltünk, folyton az volt a válaszunk, hogy „én is!” :D Munkamániás, szereti a vizeket, üditőket tölteni, csak úgy, mint én XD És preciíz a munkájában, és! szereti a könyveket és a kávét :D És ő is ugyanannyi idős mint én :D

67. Párocskámtól megkaptam karácsonyra a Black Widow Funko Pop! figurát *-* rengeteg változat van belőlük, de ami nekem tetszik, az persze hogy drágább… de kicsit lentebb ment az ára, viszont csak 3 db volt az eladóónál, és ezért kaptam meg előre ^_^

68. Már pár napja minimálisra csökkentettem a kiadásaimat. Sőt! Ezer éve felvolt már itthon halmozva sok pici apró, és azokat beváltottam :) Nem is hinné az ember, hogy milyen sokat jelent! :O

69. Végre megint 5 napokat dogozhatok! csak maradjon is így!

70. Az érzés, amikor azt kérik tőled, hogy ajánl nekik könyveket! *-* Best topic ever!

71. Múltkor sikeresen lecsaptam az utolsó darabra etsyn: masnis washi tape szett/3 db-os és ma megérkezett *-* 11.02.

72. Wííí, sikeresen lecsaptam a Floral Bunilla Digital Set & Free Croc Planner Bundle szettre!!! :) planner és hozzá matricák mind fizikai és digitális formában *-* 11.03.

73. Jane Sanderson: Mix Tape olvasása

74. 200 nap 2020-ban kitüntetés :) (237.) 11.06.

75. Megnéztük a Hulkot. (és attól függetlenül, hogy nem is ugyanaz a színész játsza, mint a későbbi Marvel filmekben, remek volt Edward Norton színészi alkotása!) Nem tudnám megmondani miért, de olyan Batman hangulata volt a filmnek.

76. Mini happy mail :) HWD és HRHandmade matricák *-* 11.05.

77.1-1 tiramiszu elfogyasztása :D

78. Kaptam ingyen pizzát a velünk szemben lévő pizzériából! :O Még vannak kedves emberek ^_^ igazából csak megdícsértem a srácot, hogy milyen rendes és szép dolog tőle, hogy mindig hoz egy pizzát kolleginának – persze nem az volt a célom, hogy én is kapjak egyet – erre kérdi, hogy én milyet szeretnék! Persze karácsony előtt majd veszünk neki egy doboz bonbont :)

79. Nagyon örülök a moly legutóbbi újításának! :) Már ki is tettem a kedvenc idézetemet a profiloldalamra! :) És az is hasznos, hogy láthatjuk az idén eddig elolvasott könyvek és oldalak számát. Well done Moly! <3 /11.07./

80. Elkészült a 2021-es olvasónaplóm :)

81. a Bullet Journalom kinézetét teljesen átalakítottam! Kinyomtattam egy cuki Papershire képet. *-*

82. Megnéztük Amerika Kapitányt *-*

83. Október 30. és november 1. között volt a Planner Friends Sale, amelynek keretein belül sok sticker & stationery shop különböző kedvezményekkel várta a vásárlóikat :)

Két boltot választottam ki. :D O:-)

84. Végre elkezdődtek a bolt felújítási munkálatai! Yay! :D Elvileg 4 hét alatt elkészülnek. Addig másik boltban dolgozunk. Eddig okés hely, ahol én vagyok. ;-)

85. Sütöttem palacsintát ^_^ 11.18.

86. Megrendeltem a Chain of Iron FL változatát! ^_^ 11.17.

87. A personal size méretű planneremhez rendeltem pár kelléket *-*

88. Az èrzès, mikor 1-2 nap után az átmeneti munkahelyeden azt hangoztatják, hogy milyen jól dolgozol, és hogy veled akarnak dolgozni, az tök jó érzés! :D

89. Utaztam Overgrounddal *.* bár este volt, szóval nem sokat láttam

90. Megérkezett a havi elválasztó a tervezőmhöz *.*

91. Virginia Woolf: Orlando olvasása

92. Melegszendvics készítése, elfogyasztása :)

93. Shelby Mahurin: Serpent & Dove olvasása

94. 0.99-ért a Shea Ernshaw: The Wicked Deep *-*

95. Úton van Holly Black könyve, amely szeméylre szólóan lett dedikálva! *-* 11.23.

96. Megnyílt a Milkmochabear shop *-* bár egyelőre nem szállítanak Európába :( Talán köv.év elején. Reméljük! <3

97. Egy hideg nap után forró zuhany, utána köntös+ citromos tea ^_^ ja, meg pléd = tökéletes bekuckózás :-)

98. listát írni a Black Friday akciókról igen, matrica :D nem, nincs még elég XD

99. Cirka másfél év olvasás, könyvbeszerzés után végre kész vagyok az egyik

kihívással *-*

100. A zene az kell ❤❤❤

101. Elküldtem adományba néhány könyvemet :) A British Heart Foundationhoz kerülnek majd. 

https://www.bhf.org.uk/shop/donating-goods/post-your-donations#what

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések