Az első plannerem

 

A Flamingo névre keresztelt plannerem a Papershire boltból :) Részben a színe miatt, részben pedig azért őt választottam, mert egyedül ennek a plannernek rose gold színű a csatos része. *-* Personal size, vagyis kényelmesen el fog férni a táskámban. 



Azt láttam más planner lányoktól, hogy a zsebekbe (a bal oldalon) lehet tenni cuki dolgokat, így én is szétnéztem, nekem mi van itthon, ami megfelel a kritériumnak. :) Jelentem, sikerült alanyokat találnom! :D A felső két figura a TheCoffeeMonsterzCo figurája, alatta pedig a Papershire Bunillája örömködik :D A cuki horgolt masnit pedig még a Planner Friends Sale-kor kaptam az egyik rendelésem mellé ingyenes mintaként :)  A Sweet Paper Bliss gyártja őket. :) A jobb oldalon lévő csodaszép vellum A HRHandmade-től van, (Foiled Astrological vellum sacred geometry) természetesen rose gold színben pompázik! *-*




Egyelőre tesztelgetem, hogy mi hol fog helyet kapni, de pár dolgot azért már beletettem ^_^




A Másik csilli-villi vellum masni mintával *-* (Diamond Prints Designs)


Oh, azt elfelejtettem mondani, hogy bekellett szereznem egy 6-os lyukasztót, és pár beleillő papírlapot a tervezőbe. 


Tök menő már, hogy a lyukasztóra ráírhattam a nevem! *-* 

+ vettem még havi elválasztókat is. (de azt nem fotóztam le :-p) Amúgy meg sima se színűek, szóval majd nekiállok kidekorálni őket. :) 




Megjegyzések

Népszerű bejegyzések