Halloween, Planner Friends Sale és egyéb akciók

 



Október 29. és nov. 2. között 25% kedvezmény volt az összes digitális planner szettjére! (akik feliratkoztak a hirlevelére, azok kaptak egy 40% kedvezményt adó kupont, de ez csak 29-én volt érvényes)
Ezer éve szemeztem már Etsyn a DesignLovelyStudio remekműveivel, és most jókor voltam gép előtt, ugyanis éltem a lehetősségel, beváltottam a 40%-os kedv. kupont, hogy kinyomtathassam a napraforgós szettet! *-* Ne kérdezzétek, nem tudom, mikor lettem ekkora napraforgó fan! (Szerintem nem írtam róla külön, de korábban a Papershire Napraforgó szettjét, ami szintén digitális, szeptemberben vettem meg, az összegyűjtött pontjaimat váltottam be, és így csak 3 fontot fizettem rá.)

Ami külön szuper, hogy vannak szuper ingyenes planner szettjeik a weboldalukon! *-* (a bujom december kinézetét is részben a DLS sticker szettjeivel dobtam fel! ;-))


10% kedvezményt adó kupon: INSTAFRIEND10

🌻 Rögtön ki is nyomtattam egy részét! Sunflowers Stickers és SUNFLOWERS Planner Stickers *-* 🌻



❤❤❤ PLANNER FRIENDS SALE ❤❤❤


Október 30 és november 1 között volt a Planner Friends Sale, amelynek keretein belül sok sticker & stationery shop különböző kedvezményekkel várták a vásárlóikat :)

Két boltot választottam ki. Az egyik a már jól ismert Wendy Prints volt :) Ő 25% kedvezményt adott a termékeire. *-*



Egyben a csomag :)

A rendelés tartalmazta:


Snuggle Up, Mini Kit × 1 Premium matte / Mini Kit (2 sheets)


Winter Fox, SMALL (4x6 inches), Reusable Sticker Book × 1




Matrica füzet, matricákat lehet beletenni. Pl. megkezdett kitek megmaradt részeit. ;-) Hát nem csodaszép ez a sarki róka??? *-*




A matrica füzet, a Snuggle Up, Mini Kit, /középen az a két ív/ és a képeslap az őzikével :) Plusz a freebie matrica, valamint egy köszönet kártya *-* És az egész csomag gondosan bevolt csomagolva egy rózsaszín csomagolópapírba! ❤



És voltam olyan szerencsés, hogy benne voltam az első 25-ben, aki vásárolt, így egy mini sample csomagocskát is kaptam!!! *-* Ezek az ingyenes minták 1-1 boltot reklámoznak, akik szintén benne voltak a Planner Friends Sale-ben. 

Ezek a boltok fentről haladva jobbra:

Blush Bow Paperie

Stick It Pretty

My Spoiled Planner

Kina's Adventures

Diamond Prints Designs

The Ginger Cat Co.

Sweet Paper Bliss

Oh darling stationery



A másik bolt a Diamond Prints Designs volt. Ő 30% kedvezményt biztosított a PFS alatt. :) 

A DPD is UK based shop, szóval ezért is volt szimpatikus. No meg az a 30% is kecsegtető volt azért... :D 


A rendelésem tartalma:

 
FOILED Stars and Dots Acetate (A4 Sheet) × 1
Light Blue


FOILED Bow Vellum (A4 Sheet) × 1
Rose Gold




A4-es nagyságú vellum masni mintával, természetesen ros gold foil-lal *-* És a szállítólevélkére írt egy köszönömöt ^_^



A4-es nagyságú acetát csillagos mintával, kék foil-lal *-*



És hihetetlen, de voltam ismét olyan szerencsés, hogy benne voltam az első 25-ben, aki nála vásárolt, így egy mini sample csomagocskát is kaptam!!! *-* Ezek az ingyenes minták 1-1 boltot reklámoznak, akik szintén benne voltak a Planner Friends Sale-ben. 


Ezek a boltok balról jobbra:

Lilysdesk.com

Peep The Bow Creations

Sweet Paper Bliss

The Napping Bunny

Oh darling stationery

Wendy Prints

Blush Bow Paperie

Kina's Adventures

webshop: https://www.diamondprintsdesigns.co.uk/

instagram: https://www.instagram.com/diamondprintsdesigns/

facebook: https://www.facebook.com/diamondprintsdesigns


Etsy-s rendelések


1. A HRHandmade-től ezt a csodát rendeltem még október 21-én:


Foiled Astrological vellum sacred geometry. *-* A5-ös méretű, jó lesz majd az új plannerembe ^_^ És csak £1.50-be került! :-O 

Kaptam mellé egy freebie-t is. :)


Egy kis leírás az új mániámhoz:

Acetate is super clear and see through, perfect for making pockets, dividers or other ephemera./

szuper átlátszó, tökéletes zsebek készítéséhez, elválasztónak, stb. 

Vellum has a slight opaque look, it's not totally transparent instead gives a beautiful soft look./

opálos kinézet, nem teljesen átlátszó, olyasmi, mint a zsírpapír, de anyagra sokkal simább. 

etsy bolthttps://www.etsy.com/uk/shop/HRHandmade?ref=simple-shop-header-name&listing_id=705727807

instagramhttps://www.instagram.com/helenrichardsonhandmade/

facebookhttps://www.facebook.com/helenrichardsonhandmade/


2. LuckySealCo

A matricák mellett a washi tape-ek a nagy szerelmem. És nagyon nehéz jó áron minőségi, illetve szép mintájút találni. De a LuckySealCo-nál okt. 27-én sikerült találni egy szettet. :) Méghozzá az utolsó darabot! Más eladóknál már mind sold out volt, szóval nagyon gyorsan lecsaptam rá, és igen, ezúttal a nindzsa ujjak segítettek! XD 

(a nindzsa ujjak kifejezést a planner community-ben ismertem meg, arra használják, ha valamiből csak kevés van készleten, akkor igazán gyorsnak kell lenned a rendelésnél, hogy te legyél az, akinek jut az adott termékből. Lásd pl. TheCoffeeMOnsterzCo-t, ott 3! perc alatt elkapkodták a grab bageket, és az enyém már a kosárban volt! XD De nem voltam elég gyors, így arról végül lemaradtam)

Egyébként ők a cuki, kawaii stílusban utaznak, japán, ázsiai, kóreai stílusban *-*





Beautiful Foil Bow Washi Masking Tape Set With Pastel Coloured Backgrounds For DIY Scrapbooking Journal Letter Penpal Crafts

 

Qty: 1, £2.50

etsy bolthttps://www.etsy.com/uk/shop/LuckySealCo?ref=simple-shop-header-name&listing_id=854716795

instagramhttps://www.instagram.com/luckysealco/

webshop: https://luckysealco.com/

facebookhttps://www.facebook.com/LuckySealCo/

És végül, de nem utaolsó sorban volt egy picike rendelésem a Harriett Wright Design-tól is.

Október 21-én volt a  £2 Tuesday akció, (meg kb. minden kedden) így minden £3 foil ív akcióban volt. 

A rendelésem:


Bow Line Divider || Foil Sheet (#BC24)

Rose Gold / Clear

Rent || Script Collection | Foil Sheet (#SC24)

Rose Gold / Clear


Floral Flourish Deco || Foil Sheet (#BC129)

Rose Gold / Clear



❤❤❤

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések