Cozy Fall Book Tag

 



THE COZY FALL BOOK TAG 


Molyon találtam rá, és gondoltam, kitöltöm. :) 


1. Melyik könyv emlékeztet mindig az őszre?

Nincs kifejezetetten olyan könyv, amiről rögtön ez jutna eszembe, de pl. a Twilightban is volt ősz :) Meg szerintem sok kedvenc könyvsorozatomban. 


2. Melyik a kedvenc őszi könyvborítód?

Holly Black: The ​Darkest Part of the Forest (bár nem emlékszem, hogy valóban ősszel játszódik-e, de a borító narancsos-zöldes színeivel az őszt juttatja eszembe. :)

C. J. Carmichael: Bitter Roots borítója is nagyon szép őszies 🍁🍂


3. Mi a kedvenc őszi innivalód olvasás közben?

Kávé *-* vagy tea ^_^


4. Késő este vagy inkább korán reggel szeretsz olvasni?

Napközben, amíg utazom a tömegközlekedésen, valamint este :)


5. Közeleg a Halloween! Mi a kedvenc kísérteties olvasmányod?

Hehe, már el is múlt közben, de amúgy nincs kedvenc kísérteties olvasmányom, mivel nem nagyon szeretem ezt a témát.


6. Mi számodra a legkényelmesebb olvasmány?

Legkényelmesebb? Csak nem párnának kellene a könyvet választanom?! XD Viccet félretéve, ha a 'kényelmes' alatt azt értjük, hogy mi számomra a kedvenc műfaj, akkor az a Fantasy és/vagy a romantikus ^.^


7. Mi a kedvenc őszi rágcsád?

Hm, szerintem a nasi az nasi, mindegy milyen évszakban vagyunk. :D 


8. Mi a kedvenc őszi gyertyád, amit égetsz olvasás közben?

Van egy-két fandom inspirálta gyertyám, de nem szoktam őket meggyújtani. 


9. Amikor nem olvasol, mi a kedvenc őszi tevékenységed?

Bujo, planner dekorálás, rajzolás, és csavargás a városban (no, nem idén persze... -.-')


10. Mi van az őszi várólistádon?

https://moly.hu/tagok/chili87/varolista

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések