Megérkezett a szeretetcsomagom! :)


Még hétfőn, vagyis 11-én érkezett meg a csomagom, de pechemre már Budapesten jártam, és anyukám vette át otthon a csomagom. (Számítottam rá, hogy el fogom kerülni a futárt, de jobb is, mert ha esetleg megláttam volna a gyönyörűséges új kincseimet, lehet, hogy betuszkoltam volna a már egyébként is túlpakolt kézi poggyászomba... és akkor lehet, hogy ezúttal a füle szakadt volna le XD Egyébként is 3 könyvvel jöttem vissza :D Szóval volt súlyuk ;-)

A könyvek pedig amik a csomagban voltak:
Cassandra Clare - Árnyak ura <3
Róbert Katalin -Szelídíts meg! <3
és a meglepetés könyv: Zakály Viktória - Hanna örök című alkotása, amely a sorozat 2. része. 
Megkértem az én drága anyukámat, hogy ujjongjon helyettem, amikor kibontja a csomagom , de ha azt nem is, legalább fotózza le nekem őket! *-*





Megjegyzések

Népszerű bejegyzések