Kelly Oram - Örökkön örökké értékelés



Úúú, hogy én már mennyire nagyon vártam ezt a folytatást! ♥♥♥ Amint kiléptem a könyvesboltból, bele is lapoztam, amíg a barátaimra vártam egy másik bolt előtt. :-D

S P O I L E R es tartalom, csak akkor olvasd tovább, ha nem zavar, hogy megtudod a végkifejletet!

A folytatás az előző rész után nem sokkal játszódik. Ellának hozzá kell szoknia a hirtelen jött nagy érdeklődéshez és a hírnévhez. Ezt a hullámot akarja Brian apja, Max is kihasználni, hogy még sikeresebb lehessen, még az instára is kiteszi a hármójukról készített képet, és direkt megadja a helyet is, ahol vannak közben Ella apja vadul tiltakozik a lánya kapcsolata ellen. Odáig fajulnak a dolgok, hogy Ella elköltözik otthonról, és megszakítja a kapcsolatot az új családjával, Juliettet leszámítva. 
Briant ha még lehet, ebben a részben még sokkal jobban szerettem. Talán kezd ő is felnőni, és már nem az az elkényeztetett tini sztár, aki volt. :-) Ella próbál küzdeni, hogy ne falja fel őt a média, kisebb-nagyobb sikerekkel. De miután az a szélhámos Erik Clarke tőrbe csalta őt és a testvéreit a plázában, erre nem sok esélye van, még a vízből is az ő beszélgetésük folyik arról, hogy a hegei miatt nem mer közeledni Brianhoz, és hogy nem tudja, mit vegyen neki karácsonyra, de a többiek cukkolják, főleg Ana, hogy oda kéne adnia magát neki… -.-" és bevonszolják egy fehérnemű boltba 
Viszont azért az nem olyan rossz, ha egész Hollywood őt akarja… megfilmesíteni az életét, modellkedni, +egy egész kamionnyi fehérnemű csak úgy ajándékba? :-D ilyen-olyan interjúk, stb. stb. Persze szerencsére Ella ügyesen kitér az ajánlatok elől, még ha rajta kívül kb. az összes celeb ölne ezekért az ajánlatokért. Helyette Scott-tal köt üzletet és együtt felvirágoztatják Ella blogját, az Ellamara bölcsességeit. Nagyon bírom Scott karakterét, igazi jó barát, aki mindig ott van, lehet rá számítani. ^_^ 
Ebben a részben Ella végül megtanulja elfogadni önmagát, és szeretni a testét annak hibáival együtt is, mert a hegek tették őt azzá a kitartó, és küzdő emberré, akit mindenki ismer. Csodáltam érte, mert kimert lépni a komfortzónájából, és bár nagyon félt, jól vette az akadályokat. 
Nagyon örülnék egy folytatásnak, mert egyszerűen nem tudom megunni, ahogyan folyton csipkelődnek egymással! :-D

...
"– Már most hiányzol, te nő! 
– Jó éjszakát, te majom!"
...
"– Szép nagy csomagom van az ön számára, miss Rodriguez. Megmutatná, hova tehetem… be?" :-D
...
"– Brian! Ella! A desszert tálalva!
Brian zihálva hátrébb húzódott, a tekintete izzott a vágytól. Az étkező felé sandított, majd visszanézett rám. Az arcára kiült a vívódás, mire felnevettem:
– Az csak pite – suttogtam.
Úgy értettem, hogy az csak pite, gyorsan megesszük, de Brian úgy értelmezte: „Az csak pite, hagyjuk a fenébe!"
– Bocs, anya, most mennünk kell! – kiabálta, miközben a karjába kapott. – Holnap visszajövünk." 😁
...
"– Hová mentek?
– Valahova, ahol vadul, szenvedélyesen szeretkezhetek a menyasszonyommal, anélkül, hogy a szüleim a folyosó túlsó végén lévő szobában mindent hallanának."  XD

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések