Kelly Oram - Szívzűrterápia strébereknek - értékelés




De aranyos kis történetet ismerhettem meg Avery és Grayson szemszögén keresztül! Hihi, jó kezdet volt az a zuhanyzós jelenet! :-D 

"Annyira kikészültem, hogy csak akkor vettem észre, a fürdőszobába menekültem, ahol Grayson éppen zuhanyozott, amikor meglepődve kikukkantott a zuhanyfüggöny mögül. 
– Aves, aranyom, most nem érek rá. – Majd felvonta a szemöldökét, és gonoszkodva rám vigyorgott. – Hacsak nincs kedved csatlakozni…? 
Ebben a pillanatban kopogtattak, és anyám aggódó hangon keresett. Graysonra néztem, és a színtiszta pánik őrületében gondolkodás nélkül beugrottam mellé a függöny mögé. 
– Húha! Avery, csak vicceltem!"


Nyilván, ha Avery nem épp az idegösszeomlása kellős közepén rontott volna be tök véletlenül a mit sem sejtő Graysonra, akkor talán másabb lett volna az egész történet. Jó ötlet volt a kísérlet! Sajnáltam, hogy ilyen nehéz dolgokon ment keresztül, és hogy folyamatos pánikrohamok kerítették hatalmába. :-/ De ott volt neki Grayson, aki minden tőle telhetőt megtett, hogy elfelejtesse Avery-vel az öccsét, Aident, akivel a lány kb. születése előtt óta lógott együtt. 

Könnyen olvasható, kedves, humoros történet volt, amit már megszokhattunk Kelly Oramtól. ^_^ Jár az öt csillagocska --> ***** Így ni! :-)

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések