Karácsony képekben :-)


*👀~ 💕~ 🎁~ 🎄 ~📚~ 🔖~ 📖~ 🐻 ~🍫 ~☕~ ☃~ ❄~ ❅ ~❆~ 🀩~ 💅~ 😗*
Egyik kedvenc ünnepem a karácsony, hiába nem vagyok már gyerek, mégis ugyanolyan lelkesedéssel várom a szentestét, hogy feldíszítsük a fát, és odaadjuk a becsomagolt ajándékokat. ^_^
Viszont tavaly óta Londonban élünk, és akkor volt az első olyan karácsonyunk, amikor mindenkitől távol töltöttük párommal a karácsonyt, és az borzasztó nehéz volt. Idén sem ünnepeljük otthon a karácsonyt, viszont Mikuláskor hazamentem pár napra, és tartottunk elő karácsonyt <3 Így azért az idei karit sokkal könnyebb túlélni. Ráadásul tesóm is hazament, így tudtunk videofonálni (video chat) és így kicsit én is "ott lehettem" Viszont már most elhatároztam, hogy a következő karácsonyt mindenképpen otthon fogom eltölteni! :-) Íme pár pillanat az idei kinti karácsonyból :-) 




Lakótársék hoztak igazi fát! *-* Meg is csodáltam ^_^


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések