Ajándék esküvőre :)

Újabban lett nagy divat ez a túlélő csomagocska ifjú párok részére. :) Fogtam magam, és én is készítettem egyet. A dobozkával meggyűlt a bajom, mert komolyan sehol sem találtam ilyen rekeszes, és hangulatos tartót, pedig London nem kicsi... még a  HobbyCraft boltba is ellátogattam, de semmi... de mint mindig, most is anyukám mentette meg a helyzetet, és egy csodaszép dísz dobozkával állított elő :) Ráadásul még a szöveg is pont ide illő: there is no place like home
Szóval, miután meglett a doboz, elkezdtem beszerezni a hozzávalókat:

mágnes: hogy a vonzalom sose múljon el
gyertya: a meghitt pillanatokhoz
kávé/tea: hogy sose legyenek fáradtak
kaparós sorsjegy: ha már csak a vak szerencsében bízhatnak
pénzérme: hogy kiderüljön kinek van igaza
méz/lekvár: hogy megédesítse a mindennapokat
csokoládé: hogy édesebbé varázsolja a mézesheteket
kulcs+békás kulcstartó: hogy mindig nyitott szívvel forduljanak egymás felé
madzag és ragasztó: ha valami eltörött, vagy elromlott, talán még meg lehet javítani
bankjegy: azt hiszem, ez nem szorul magyarázatra


A doboz tetejére tettem az előzőleg készített képeslapot és már kész is volt :) Tesómmal pedig megpróbáltuk becsomagolni celofánba ;-) IMádtam elkészíteni ezt a dobozkát, és boldog vagyok, mert nagy sikert aratott, az ifjú párnak tetszett ^_^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések