Esküvői gratulációs képeslap

Barátném férjhez fog menni!!! Igen, legalább én is annyira ujjongtam a hír hallatán, mintha legalábbis nekem kérték volna meg a kezem! :-D (Khm, nekem még 2006-ban megkérte a kezem a párocskám és röpke 9 év jegyben járás után végre kimondtuk a boldogító igent 2015. 08. 22-én ^_^ 💖 )

Szóval, hogy a lényegre térjek, szerettem volna adni a szokásos ajándékok mellé, amit ilyenkor szokás adni, valami saját kezüleg készítettet is. Így jutott eszembe a képeslap gondolata :-) 

Hozzávalók:
- Képeslapnak való alap
- boríték
- kontúrmatricák (én találtam egy komplett gratulációs írást tartalmazót, 
így a végén csak alá kell írnunk ;-)
- egyéb témába vágó matricát, kiegészítőt
- nyomdák (találtam egy just married témájút, cuki autóval *-*valamint számok )

Egy lila színű borítékot találtam itthon, arra nyomdáztam a fent említett nyomdával, majd 1-2 kisebb kontúrmatricával egészítettem ki. A dátumot is hozzátettem, hála a cuki számos nyomdás szettnek :) 
A képeslapot félbe hajtottam, az elejét az esküvős párocskával díszítettem ki ( matrica) és a Wedding Wishes felirattal. Remélem, tetszeni fog az ifjú párnak ^_^






A hozzávalókat a HobbyCraft boltból szereztem be! Nagyon jó hely, mindig megtalálom, amire szükségem van. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések