Planner Circle UK, Black Friday valamint Cyber Monday szerzemények

 

Azt hiszem, az Etsy olyan, mint az Amazon. Észre sem veszed, de órákat és fontokat tudsz elkölteni mindkét helyen! :D 


Black Fridayhez közeledve elkezdtem listát írni, hogy honnan érdemes majd vásárolni, és miket. Ezek most csakis matricák és vagy plannerhez köthető dolgok lesznek. Itt pedig a már megvett és megérkezett kincsek lesznek láthatóak. Az első boltocska az 

Isabelle the Owl

Remek árai vannak a matricáinak, a minőségük is jó, és nem utolsó szempont, hogy UK-n belül (Coventry, West Midlands) van. :) 

Sikerült kifogni egy  30%-os kedvezményt biztosító akciót *-* Amit persze nem hagyhattam ki... Ők a BL-t megelőzve, már november 15-én elkezdték az akciót, ami viszont 23-val véget is ért. 

23-án adta fel, és 25-én már ide is ért. 



Egyben a happy mail :) Ami tartalmazza a 3 ív matrica rendelésem, a 2 kisebb ív ingyenes matricát, és a névkártyát, köszönő üzenettel, valamint 10% kedvezményt adó kódot a következő vásárlás összegéből. 



Csodaszépek ezek a headerek *_* A plannerben a téglalap matrica fölé, vagy alá (de kb. mindegy hogy, mert az a fő, hogy neked tetsszen) tudod elhelyezni. 


A rendelésem tartalma:


Foiled Confetti Bow Headers | The Pink Collection

Price: £2.45 (£3.50 volt eredetileg!)


Bow Border Half Boxes | The Blush Collection

Price: £1.89 (£2.70 volt eredetileg!)


Foiled Confetti Bow Headers | The Blush Collection

Price: £2.45 (£3.50 volt eredetileg!)


Plusz kaptam két ív ingyenes matricát *-*(karácsonyos és takarítós témában) 

etsy bolthttps://www.etsy.com/uk/shop/IsabelleTheOwl?ref=simple-shop-header-name&listing_id=679700503

instagramhttps://www.instagram.com/isabelletheowl/


❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Jolly Sticks

UK based (Chorley, Lancashire)  shop, etsyn találtam rá, és nagyon gyorsak voltak! 24-én adták fel, és 26-án ide is ért! Náluk 40% kedvezmény van BL alkalmából! *-* Egy nagyon cuki csapat a Jolly Sticks, egy anyuka és a kislánya tervezik a matricákat és csupa szeretet árad a munkáikból :) Már maga a boríték is aranyos :) Két külön rendelésem volt, de nagyon rendes volt Amanda, mert egyszerre adta fel! És ráadásul még környezettudatos is, vagyis nincs műanyag csomagolás benne, ami plusz pont! 



A rendelésem tartalma:

Foil sticker oops bag 1x

  

Foil happy mail stickers  1x

Foil heart stickers, Foil half box stickers 1x

Bow stickers, Planner stickers, Heart stickers 1x


etsy bolt: https://www.etsy.com/uk/shop/JollySticks?ref=search_shop_redirect

instagramwww.instagram.com/jollysticks


❤❤❤❤❤❤❤❤❤

plannerbowstickers

UK based (Coventry, England) shop, szintén etsy bolt. :) 26-án már élt a BL akció, ők 20% kedvezményt adtak a készletre. Részt vett a Planner Circle UK (UKPC) kezdeményezésben, ahol sok más shop is tagja, és egymás között cserélnek freebieket, amelyeket az első x vásárlónak adják oda a rendelés mellé, valamint ugyanaz a kód érvényes az összes boltra, akik benne vannak. Bár ált. a kedvezmény az automatikus, de ha beírjuk a kódot a megjegyzés rovatba, akkor kapunk egy freebiet. :) 


A mini rendelés tartalma:

Pretty pen die cut - planner die cut

Price: £0.64 (előtte £0.80 volt)


Positvity diecut

Price: £0.64 (előtte £0.80 volt)


December 3-án ideért a rendelés:


Nagyon szép minden *-*


A két die cut *_* Minden más pluszban jött mellé. :) 



Megint freebiek: más boltoké :) (Stick It Pretty, CG Plans, Wendy's Cute Creations, WendyPrints, Peachy princess, Plan It Gorgeous, Rose Lily Plans, Busy Bee Planner studio)

❤❤❤❤❤❤❤❤❤

StickItPrettyShop

Etsy shop, UK based. 20% kedvezmény volt a boltjukban. *-* Ők is tagjai a UKPC-nek.

Rendelés adatai:


MoonChild Mini Weekly planner Sticker Kit

sheet: Full Boxes - ONLY

Price: £1.60 (előtte £2.00 volt)


Book Lover - Weekly Planner Stickers FULL BOXES ONLY

sheet: Matte

Price: £1.60 (előtte £2.00 volt)

etsyhttps://www.etsy.com/uk/shop/StickItPrettyShop?ref=simple-shop-header-name&listing_id=876174063

instagramhttps://www.instagram.com/stickitprettyshop/

December 20-án ért ide, itt már érezhető volt, hogy a karácsonyi őrület és a korona miatti korlátozások jócskán lelassították a kézbesítési időket. (A Stick It Pretty Londonon belül van, és majdnem 3 hét alatt ért ide, már komolyan azt hittem, hogy elveszett)







A Book Lover - Weekly Planner Stickers és MoonChild Mini Weekly planner Sticker Kit. Nagyon szép élőben! *-* És ez az alsó szett tökéletesen illik a Lily's Desk Luna ♡ Icon Stickers- szettjéhez! *-* (lásd lentebb) Kaptam a rendelés mellé egy freebie-et, és egy thank you kártyát :)


❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Rose Lily Plans

Ismét UK based shop, ők 30% kedvezményt adnak. Szintén benne vannak az UKPC-ben. 

A rendelés tartalma:

Forever Blogging Sticker Pack #1

Price: £2.00 (a kedv. levonása előtt)

Love To Plan Sticker Pack #1

Price: £2.00 (a kedv. levonása előtt)

Do It For Yourself Sticker Pack #2

Price: £2.00 (a kedv. levonása előtt)



december 5-én ide is ért:



Egyben a csomag :) Kaptam egy pontgyűjtő kártyát is mellé. 





Forever Blogging Sticker set



Love To Plan Sticker set




Do It For Yourself sticker set

❤❤❤❤❤❤❤❤❤


My Spoiled Planner

A MSP francia bolt *-* (Kinek jutott eszébe Emily in Paris??? :) ) Ők 25%  és - 50 eurós vásárlás esetén - 30% kedvezménnyel várják a vásárlókat. Ráadásul az MSP alapítójának születésnapja is van, szóval dupla ok az ünneplésre. :) Viszont sajnos a közelmúltban elvesztek a munkái, így mindent a nulláról kellett elkezdenie. :O Bízzunk benne, hogy gyorsan talpra fog állni! 


A rendelésem:

Foiled Full Boxes Overlays (FB01) *OOPS* × 1

Rose Gold

 BDAY25 (-€0,25)

€1,00

€0,75


Bows and Stars Confetti - Full Box Overlay Tapes × 1

Rose Gold  €3,00

 BDAY25 (-€1,00)

a shipping €3.50 volt, szóval ez is jó fogás volt *-*

Még aznap, vagyis 11.26-án fel is lett adva, szóval szuper gyors volt! *_* December 7-én ért ide.



shop: https://facebook-domain-verification30g8v9cszzf6xwhhve0k4w1a70jmya.com/

instagramhttps://www.instagram.com/myspoiledplanner/






A bal szélső a rendelésemhez tartozik, a jobb oldali két ív pluszban volt mellé :) Plusz ugye a csodaszép overlay tapes *_* Nagyon jó fogás volt €3,00-ért! (ugyanezt a minőségűt $8.50-ért szereztem be a Girl Boss Annától, amit szintén imádok, de ez az ár sajnos nekem drága érte, a postaktg-ről nem is beszélve, mivel az az US-ból jött)



Gyorsan kipróbáltam a Bows and Stars Confetti - Full Box Overlay Tape-et *_*



❤❤❤❤❤❤❤❤❤

HRHandmade 

Muszáj volt megint rendelni tőle, mert egyszerűen csodaszép dolgok vannak az etsy boltjában! *-* UK based (Fareham) ő is, szóval nincs nagyon messze. :) Náluk 20% kedvezmény volt.

A rendelésem:


Dress, shopping Foiled, Printed white,

Colour: Pink

Size and colour vellum or Acetate: A5 blush vellum

Price: £1.40 (előtte £1.75 volt)


Zodiac signs Foiled Vellum, Horoscope Vellum, Foiled Acetate, Vellum, Printed white,

Colour: Rainbow

Size and colour vellum or Acetate: A5 Acetate

Personalisation: Taurus

Price: £1.40 (előtte £1.75 volt)

Ő is befutott végül :) Január 7-én hozta a postás.




A5 Acetate, átlátszó lapon szivárvány színű bika csillagjegy *-*





A5 blush Vellum pink színű ruhás-shoppingos ikonok *-*



És két ív freebie ^_^


etsyhttps://www.etsy.com/uk/shop/HRHandmade?ref=simple-shop-header-name&listing_id=882547905

instagramhttps://www.instagram.com/helenrichardsonhandmade/


❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Lily's desk

Ez a csodaszép bolt Portugáliában található, és külön piros pont, hogy vannak digitális matricái is! *-* Nagy szerelem nekem ez a bolt, szóval biztos, hogy máskor is vissza fogok még térni. Sajnos nem láttam sehol sem, hogy részt venne-e bármilyen akcióban, de az árak így magában is barátságosak. 


Rendelésem tartalma:


Luna ♡ Icon Stickers PRINTABLE × 1

€2,30



001 Essentials Pack - Functional Planner Stickers PRINTABLE × 1

€1,90



shophttps://lilysdesk.com/

instagramhttps://www.instagram.com/lilysdesk/

❤❤❤❤❤❤❤❤❤


Harriet Wright Designs 

A HWD is visszatérő kedvencem, nem is volt kérdés, hogy most is lecsapok a lehetőségre, és kihasználom a 25% kedvezményt :) 

A rendelésem tartalma: 


Kind || Foiled Weekly Kit - Foiled Bow Header

£3.00


Hello Winter || Foiled Weekly Kit - Foiled Bow Header

£3.00


Foiled Bow Acetate || Grab Bag *-* 

A Grab bagnél szerencsém volt, mert nagyon gyorsan elfogytak a többi hasonló szettek. (az egyik a kosaramban volt, amikor sold out lett)

Január 14-én végül ő is befutott :) 






Hello Winter és a Kind header-ök *-*



És kaptam freebie-t is!  ^_^ Egy Dream Big feliratú képeslapot, és két ív matricát.







És a Foiled Bow Acetate || Grab Bag *-* 4 különböző színű masni (ezüst, arany, rosegold és lila) átlátszó acetate-ra nyomtatva


❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Diamond Print Design

27-étől volt náluk akció, 30% volt a webshopukban található termékekre.

A rendelésem tartalma:

Random Grab Bag × 1

FOILED Custom Heart Script Vellum (A4 Sheet) × 1

Rose Gold

Előtte láttam még az egyik fb csoportban, hogy lehet nyerni különböző boltoktól 10 font értékű vásárlási utalványt, és én is szerencsét próbáltam. A DPD is közte volt, és nyertem!!! :D 

szóval egy grab bag-et választottam :)

Headers Grab Bag (Clear Matte) × 1

Rose Gold

December 5-én ideért (együtt a TCMC és a Rose Lily Plans csomagommal :D) 







FOILED Custom Heart Script Vellum (A4 Sheet) a Books szót kértem *-*



Random Grab Bag (10 ív véletlenszerűen választott foiled matrica *_*



Headers Grab Bag (Clear Matte) × 1 (6 ív header/fejléc? :D matrica) Ez volt a nyereményem :) 



Kaptam ismét más boltok összeválogatott sample-jeiből egy kis válogatást :) (Planner Face, The Ginger Cat Co, Diamond Print Design, FabPlannerPrint, Bits of Stationery, KelizabethPlans, MyUnicornPlanner, Crafty Planning, és egy kaparós sorsjegyet a DPD-től :) valamint egy jegyet, amiből hármat kell összegyűjteni :)



A nyereményemmel együtt volt csomagolva mégegy freebie sample :) (Liliy's Desk, Blush Bow Paperie, Kina's Adventures, Wendy Prints, Peep the bow creations, The Napping Bunny, Anne Hearts Planning, Oh, Darling, Sweet Paper Bliss)


❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Wendy Prints


Az úgy volt, hogy... 29-én véletlen megláttam az ő akcióit is XD 25%-ot lehetett náluk spórólni :) 

Itt is egy grab bag-et választttam :) 

Grab Bag × 1

december 20-án befutott a csomagom, és mint mindig, most is igényesen bevolt csomagolva *-* 






A grab bag-et rendeltem, a sarki rókás képeslap, valamint a freebie sample és a thank you kártya bónuszként volt benne. *-*



És a grab bag tartalma! *-* Csodaszééééép! ^.^ 12 ív matrica volt benne! 



❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Every Minute a Story 

Itt csak egy nagyon szolíd rendelést adtam le. Két dolgot néztem ki még korábban:

New year 2021 sticker sampler × 1

$3.15

Arctic Die Cuts | Snow Fox 

December 30-án befutott a várva várt rendelésem :) 




Pont legjobbkor jött, ma olyan meh volt a napom, meg hideg is van, szóval a postás tudta, mikor kellett bedobnia :D A szilveszteres témájú matricát és a szuper édes sarki rókát rendeltem *_*

A cuki űrtémás képeslap járt a rendelés mellé, - hátuljára egy rövidke köszönő üzenet volt írva a kreátortól ^_^  - ahogyan a jobb alsó freebie sample is. (azt hiszem, ez volt a fb tagoknak, ha megemlítetted az aktuális kódot)


❤❤❤❤❤❤❤❤❤

TheCoffeeMonsterzCo

Itt vártam a Cyber Monday-re,(nov.30.)  amikor elérhetővé váltak új digitális matricák *-* Két féle matrica szettre le is csaptam:


Tired Tater Clipart (Digital File) × 1

Tater Clipart Set (Digital File) × 1


Öhm, eredetileg itt minden, ami a képen sárgás-zöldes, az barna színű kellene, hogy legyen, de a nyomtató festékje kifogyóban van, szóval ez lett az eredmény :D De így is nagyon aranyos lett!


❤❤❤❤❤❤❤❤❤

Papershire


A Papershire-et sem hagyhattam ki :) Náluk is volt Cyber Monday, (nov.30.) bár nem a digitális matricáikra csaptam le, mert az akció csak egy röpke órára élt - legalábbis így tudom - így két ív matricát szemeltem ki :)

Bunilla Scary Films Doodle Stickers × 1

Boho Planning Accessories Doodle Stickers × 1





Csodaszép téli képeslapokkal érkezett meg dec. 14-én a mini rendelésem *-* A jobb oldali alsó két ívet rendeltem, a fenti kettő ajándék volt :) (meg azt hiszem, hogy kifelejtettem a fb freebie-et megigényelni XD sebaj, majd jövőre ^_^)


❤❤❤❤❤❤❤❤❤

❤❤❤

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések