Hangolódjunk a 2022-es évre, avagy tervezzük meg a Bullet Journal tartalmát!

 Mint minden évben, így most is sokkal korábban kezdtem el megtervezni a következő évi bullet journalom tartalmát. (az ideit pl. tavaly már júliusban elkezdtem, mert annyira azt akartam, hogy vége legyen már a pandémiának...)

Eddig az alapok megvannak, hozok is egy képes összefoglalót. :)



Ezúttal egy jobb minőségű bujo-t fogok felhasználni a mindennapi teendőim megtervezéséhez. (A mostani az valamikor nyáron kettéhasadt XD Oké, bevallom, hogy nyüstölöm rendesen, de azért annyira nem, hogy ez történjen...) 

Íme a 2021-es bujo:

Igazából decemberig előre kivan dolgozva minden benne, szóval csak írni kell bele 😌




A következőt a Papershire boltból rendeltem, és imádom! Öhm, egy másik is úton van hozzám, az majd olvasónapló lesz :) Az elég hamar kiderült számomra, hogy a köv. bujo-ba nem fogok mindent ugyanúgy használni, mert nincs rá szükség, csak a helyet foglalja. Pl. ilyen a tartalomjegyzék. Szóval az kapásból plusz egy oldal, amit másra tudok majd felhasználni. De ilyen a cheat sheet is :D Oké, hogy hasznos, de kb. egyszer sem néztem rá az évben eddig. :) De erről írtam is sokkkkal bővebben még nyáron. :)



Ami viszont most is hasonló, az az új év köszöntése a Hello 2022 felirattal :)  (akármilyen szerkesztőt megnyitva lehet ilyesmi szöveget kreálni) Itt is, és még rengeteg helyen is Papershire matricákat használtam fel. Mostanra azért felismerhetőek szerintem ;) De majd szépen felsorolom alább, hogy miket és honnan szereztem be. 



Megmaradt az  alap informácókat/adatokat egybegyűjtő oldal is. Igyekeztem egy egyszerűbb változatát rekreálni a 2021-esnek. Én nyomtattam ki a szöveges részt.




Az éves áttekintős oldalon gondolkodtam, hogy kell-e, de végül meghagytam. Fontosabb események feljegyzéséhez jó lesz. Ugyanazt használom, mint az ideiben, és ígéretemhez híven csinosítottam rajta kicsit. Viszont ide már nem írtam fel a jelesebb napokat oldalra, mint a másikban, mert aznap fix, hogy nem néztem meg, hogy minek is kell örülni...




Az éves naptár az fontos eleme a bujonak, erre az oldalra gyakran vissza szoktam nézni. Leginkább azért, hogy ellenőrizzem, hogy mikor jön fizetés, vagy mikor megyek szabadságra, és egyéb hasznos dolgokat is be lehet itt jelölni. Ennek az alapja is megegyezik a 2021-ével, csak ugye a naptárat kellett frissíteni rajta. 

Ezt, és még pár másik oldalt ezen az oldalon készítettem:
Ezt a sablont és még sok másikat is ezen az oldalon készítettem:



A szülinapos oldal is marad, mert ha nem is nézem olyan gyakran, szerintem nagyon cuki :) Ezután fognak következni a havi/heti tervezők. Remélhetőleg el fogok férni benne, mert nem tervezek másikat indítani. 


A decemberi rész után találhatóak az alábbi listák:



Az egészségkalauz is must have, még ha nem is írom tele, jó, ha van neki hely. 





Öhm, most bizonyára furcsának tűnhet, hogy van valaki, aki a takarításáról ír feljegyzéseket XD De higyjétek el, hasznos tud lenni.  Főleg akkor, ha nem tudjátok fejben tartani, hogy mikor volt legutóbb függöny mosás, vagy egy nagyobb hangvételű takarítás a lakásban/házban.



Az éves szabadságtervező is must have. 



Ruhaméret táblázat. Csak úgy. Idén is volt, jövöre is lesz.



Filmek oldal. Ezúttal egyoldalasra terveztem, még ha lesz is esély végre eljutni moziba, nem lesz olyan gyakran, hogy ennél nagyobb helyet kapjon.


Ide pedig olyan okosságok jöhetnek feljegyzésre, mint pl. hogy mikor vettem patront a nyomtatóba, vagy hogy mikor kell az egerembe elemet cserélni, stb. :)


Matricák:

Papershire

Wendy Prints

The Ginger Cat Co

The Giving Girl

Every Minute a Story

TheCoffeeMonsterzCo


Washi tapek:

Amazonról

GretelCreates

Harriet Wright Designs

etsy shopok


Sablonok:

https://www.create.101planners.com/bullet-journal-maker-full-size-sample-templates/


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések