Féléves BuJó értékelés

 Féléves BuJó értékelés


Az idei év rohamtempóban suhan előre, így arra gondoltam, megosztom a tapasztalataimat a BuJóval kapcsolatban. 

Januárban mutattam meg, hogyan is fog kinézni a napló szerkezete. Eszerint fogok haladni most is. 


1. Tartalomjegyzék




Ez nem igazán fontos, lehet ugyan vezetni, hogy milyen tartalmakat tartalmaz a napló, de abszolút kihagyható. Még oldalszámot se írtam a lapok sarkaira, mert nem tartom lényegesnek.


2. 2021 at a Glance

Éves naptár


Ez még mindig abszolút befutó nálam, jövőre is használni fogom!


3.Yearly Overview

Éves tervező


Szintén egyik nagyon hasznos eleme a bujónak. Persze a köv. évi az sokkal szebb formát fog ölteni.


4. Szülinaposok lapja 




Szintén egy nagyon hasznos oldal. Mivel nem változott, nem készítettem újabb képet róla.


5. Movies to Watch

Filmnézős



Sajnos a Covid19 miatt már tavaly sem tudtam tele tölteni mozis élményekkel az oldalt, és nics ez másként idén sem... Szóval valószínűleg majd beírom a legjobb Netflixes/Disney+ filmes élményeimet.


Ötletelde és névjegyzék/telefonkönyv




És akkor megint csak elérkeztünk a legkihasználatlanabb oldalhoz. A köv. évi Bujóban már csak egy egészen picike helyre vezetem majd fel a telefonszámokat.


Legjobban várt könyvek




Ezt a részt következő évben csak az olvasónaplómban fogom felírni. 


Health Guide check

Egészségkalauz

Ez az oldalpár viszont nagyon hasznos eleme a naplómnak, így jövőre is velem fog tartani!



Firka oldal, színezgetős




Ez is olyan so-so, de azért írtam fel néhány ötletet, hogy mit rajzoljak majd a későbbiekben.


Kedvenc matrica boltjaim listája/ karácsonyra lista


Előbbi tele van, és szerintem köv. évben is tele lesz, viszont a karis lista az idén üres marad... talán majd jövőre megtölthetem szuper ajándék ötletekkel.



Washi Tape Swatch




Ez is az egyik kedvenceim között van, mert mint washi tape megszállott, egész biztos, hogy mindig ki fogom használni az üres felületet, hogy szebbnél szebb washi-val fedjem be XD


Időközben még tettem bele:

Takarító napló - Cleaning Journal

Szabadság tervező -  Holiday Planner, 

Ruha méret táblázat - Size Chart

Kisokos oldalakat



És egy bónusz képecske: Így fest a BuJó most XD Igazából decemberig előre kivan dolgozva minden, szóval csak írni kell bele 😌😍 Jövőre is használni fogok ilyen hónap elválasztó tabokat, mert hasznosabb, mint kikeresni a tartalomjegyzékből.

❤❤❤

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések