Papershire rendelés | Birthday Sale


 

Nincs június Papershire Birthday Sale nélkül! Június 11-től 14-ig 20% kedvezmény volt a webshopban, (a kreátor 29. születésnapja alkalmából) és minden napra más újdonságokat tartogattak a vásárlók számára. ^_^  Én is leadtam egy kisebb rendelést még az első napon:

Rendelés tartalma:

Baby Bath Nana Stickers × 1

Pale

£2.20


Swaddle Nana Stickers × 1

Pale / Pink

£2.20


Sleeping Baby Nana Stickers × 1

Pale / Pink

£2.20


Baby Clothes Line Doodle Stickers × 1

Pink

£2.20


Baby Nana Stickers × 1

Pale / Pink

£2.20


Baby Bedtime Doodle Stickers × 1

£2.20

Discount: -£2.64

Subtotal: £10.56

Shipping: £0.00 (UK-n belül ingyenes)

Taxes: £1.74

Total: £10.56 GBP

You saved £2.64

18-án már fel is lett adva, és 21-én hétfőn kézhez is kaptam :) A hétfőkkel amúgy sincs bajom, de az, hogy megláttam a masnis borítékot, egyből feldobta a kedvem. :) Egyébként azért nem írtam erről a Happy Mailről korábban, mert elromlott a laptopom. Utána meg nem jutott rögtön eszembe. De most pótoltam! :)

Jelenleg zárva van a webshop, mert átköltöztek egy másik irodába, és javában zajlik a pakolás, falfestés, meg minden, ami ilyenkor szokott lenni. De hamarosan nyitnak! 



Egyszerűen imádom a Journal Cardot! ❤ No coffee no wakey, teljesen egyetértek! :D



Egyben a rendelés *-* Az alsó sor teljes egészében INGYEN járt a rendelés mellé! :O Elvagyunk kényesztetve! Nem véletlen, hogy a Papershire az első számú kedvencem a matrica shopok között! ❤

És mindenki kapott egy random diecutot, ami csillogós is :) (3 féle volt)



❤❤❤

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések