Mid Year Book Freakout Tag

 Mid Year Book Freakout Tag


Egy újabb book tag, ismét molyról :) Picit túl is jutottunk már az első féléven, de még pont belefér szerintem a book tag kitöltése! ;-) 

1. Az idei éved eddigi legjobb könyve:


Egyértelműen Sarah J. Maas -  House of Earth and Blood című könyve, legalábbis eddig :)




2. A legjobb folytatás, amit idén eddig olvastál:

Leigh Bardugo: Ruin and Rising-ja, de a sorozat jobban átjött ^_^


3. Egy új megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél:

Újnak már nem új, mert még márciusban jelent meg, de ez bizony a Cassandra Clare: Chain of Iron című könyve! *-* És sajnos olyannyira halogattam az elkezdését, hogy minap belefutottam instán egy major spoilerbe... ehhh... mondjuk tetszett, amit láttam, de no, magamtól akartam odáig eljutni a könyvben, és nem egy amúgy nagyon szép arton viszontlátni... Bár ez csak jobban motivál, hogy elkezdjem! :D


4. Az év második felének legjobban várt kiadása:

Hát, lehet, velem van a baj, de kivételesen nem várok egy olyan könyvre sem, amit mostanában adnának ki... (sőt, ma kérdezte tesóm, milyen könyvvel lepjen meg, de azt is csak hosszas keresgélés után tudtam kitalálni. (Cookie O'Gorman: Nindzsalány című könyve lett, mert néha jó egy jó kis LOL-os történetben elveszni, és nem várni sokat tóle, csak jót szórakozni, meg már olvastam az írónőtől, és tetszett a stílusa.) Inkább olyan könyvek vannak a listámon, amiket jövőre, illetve még később fognak kiadni. 


5. A legnagyobb csalódás:

Csalódásként megbélyegezni kicsit erős, de az tuti, hogy a Meghan Ciana Doidge: Cupcakes, Trinkets, and Other Deadly Magic könyve volt eddig a legkevésbé izgalmasabb olvasmányom.


6. A legnagyobb meglepetés:

Ez abszolút Gail Carriger: Soulless – Lélektelen könyve. :) Amikor egy írónő bebízonyítja, hogy igenis tud még újat mutatni vámpír, vérfarkas, szellem, vagyis a természetfeletti témában. Méghozzá humorosan, és könnyed sítlusban.  Magnusék könyve is szórakoztató, bár nem olvastam még végig, de Cassie hozza Wesley-vel együtt a szokott formáját. :)



7. Új kedvenc író (debütálás vagy csak számodra új):

Gail Carriger :) De Cookie O'Gorman is jó stílusban ír! Mindkettejükkel most találkoztam idén. 


8. A legújabb fikciós szerelmed:

Új egyelőre nincs, viszont Jasper Hale (Midnight Sun) és Cinder/Brian (Cinder és Ella) idén is visszaköszönt ^_^


9. A legújabb kedvenc szereplőd:

Bryce Quinlan ^_^


10. Egy könyv, ami megríkatott:

Ilyennel idén még nem találkoztam.


11. Egy könyv, ami boldoggá tett:

Sarah J. Maas: House of Earth and Blood, Cookie O'Gorman: The Good Girl's Guide to Being Bad, Gail Carriger: Soulless – Lélektelen


12. Kedvenc könyvadaptáció, amit idén láttál:


Leigh Bardugo: Árnyék és csont  - Grisa trilógia  - és imádtam! A szereplőgárda zseniálisan lett kiválasztva! *-*



Valamint Jenny Han: A ​fiúknak, akiket valaha szerettem. Sajnos hiába van meg a könyv, de otthon van anyáéknál, és még nem sikerült azóta sem hazamenni, szóval nem bírtam már tovább várni, és megnéztük párommal a netflixen. Zseniális lett! :) 





13. A legszebb könyv, amit vettél (vagy kaptál):


Cassandra Clare: Chain of Iron (2 példányban is megvan...)



14. Milyen könyveket akarsz mindenképpen elolvasni az év végéig:

Cassandra Clare: Chain of Iron, 

Danielle Rollins: Dark Stars

Leigh Bardugo: King of Scars 

Marissa Meyer: Scarlet (angol)

Cassandra Clare – Wesley Chu: The Lost Book of the White

Leigh Bardugo: Crooked Kingdom

Ezek leginkább, alább van még a molyos várólistám. De majd meglátjuk, mennyi időm lesz. ^_^

https://moly.hu/tagok/chili87/varolista

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések