Mini Planner | Július

 



Nagyon megtetszett, hogy naponta egy matricával kellett jellemzem a napot júniusban, így júliusban is folytatni fogom! :)


Most kivételesen nem felejtettem el lefotózni a felhasznált dolgokat. (na jó, az ezüst filc az lemaradt, de többiek ott díszelegnek a képen! :D)


Amiket használtam:

★ vonalzó,

★ ezüst filctoll,

★ olló

★ 0.5-ös fekete filc

★ washi tape-ek (TheCoffeeMonsterzCo, a másik az amazonról, amivel a dátumokat jelöltem) 

★ a hét napjai matricák (StickyMcStickerFace) kicsit trükköztem, hogy kiférjenek a napok, így lecsippentettem a végeikből.

★ 'to do' matrica (Diamond Prints Designs)

★ pöttyök (The Giving Girl)

★ a virágmintás téglalap alakú sablonok, amikbe a hét napjait tettem a 

https://www.create.101planners.com/bullet-journal-maker-full-size-sample-templates/

oldalról vannak. Sok más hasznos és szuper sablonnal egyetemben. 


★ plusz 1 extra a mini planner hátuljába:



TCMC Washi Tape Swatch *-* Nagyon cuki, muszáj volt betennem!

Az alap washi tape swatch sablon a TCMC fb csoportjába belépve érhető el. 

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések