Mini Planner | Daily Journal - Június

 Lehet csak azért, mert szabadságon vagyok, de a június az nagyon hamar elröppent, nem? 



❤❤❤🌙★☆★☆🌙★☆★☆🌙❤❤❤

Hónap elején kezdtem el használni a még májusban vett mini tervezőmet, és nagyon-nagyon megszerettem! ❤

Hozok pár képet róla! :) 









❤❤❤🌙★☆★☆🌙★☆★☆🌙❤❤❤

Mivel ezt amolyan naplóféleségnek terveztem, az benne a jó, hogy ha nincs kedvem írni aznap, akkor egyszerűen csak nem írok és kész. Nincs is előre bedátumozva, szóval tényleg nagyon nagy szabadságot ad. A Papershire fb csoportban megtalálható egy ingyenes sablon, ilyen napi tervező, és nagyon imádom! (a képek bal oldalán van) Plusz rengeteg korábbi matricámat is felhasználhatom végre! XD (Tavaly kaptam egy nyomtatót, és sokkkkkal többet nyomtattam ki, mint amit mai fejjel nyomtatnék... Ezt csak az érti, akinek nincs külön matrica vágó masinája (circut pl.) hanem ollóval kell szépen mindent körbevágni XD Egy örökké valóság... 😅😆 De szerencsére már ezt a projektet is kipipálhatom, mert van egy kisebb méretű matrica füzetem, és abba beletettem őket. Ami azért is praktikus, mert így legalább átlátható, hogy milyen témájú matricáim vannak. 



És szintén júniusban kezdtem el a napi egy matrica dolgot is. Hát nem cuki a végeredmény? :D Néha mindenféle érzelem áthaladt az én kis érzékeny lelkemen, de azért igyekeztem az aznapra leginkább releváns matricát beragasztani. :) Bunilla - Papershire, Milk - MilkMochaBear és TCMC figurák voltak a segítségemre ^_^

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések