Happy Mail Hétfő :)

 House of Stickers



Május 29-én rendeltem tőlük, mert megint akcióban voltak a csodálatosan szép matricáik *-* azon a hétvégén. (20% kedvezmény volt érvényben) Június 4-én már úton is volt hozzám a mini rendelés. Ma pedig megkaptam :) Szóval egészen gyorsan ment. ^_^

Komolyan mondom, egyre szebb és igényesebb munkát ad ki a H/S a kezei közül minden alkalommal. Kezdésnek a masnit a borítékon emelném ki ❤ Valamint nézzétek a tartót, amiben érkezett a matricám! Csodaszép! És nem utolsó sorban hasznos is, kiváló tárolóm lesz, ez egész biztos.


Rendelés tartalma:

Glitch Kit × 1 Foiled

( olyan matricák, amelyek apróbb szépséghibákkal rendelkeznek, de ettől még felhasználhatóak. :))

£6.00

I Love You A Latte Foiled Sticker Kit × 1

Page 1 and 2, £7.50


Discount :

-£2.70

Subtotal

£10.80

Shipping: £2.50

Total: £13.30 GBP

/You saved £2.70/


Plusz ha beírod a megjegyzés rovatba, hogy Gurdev15, random freebie-t tesz majd a rendelés mellé. (ezek a freebiek a korábbi pr lányaié voltak. Azt hiszem, három havonta cserélődnek a pr lányok, de ez webshoptól is függ, pl. a Papershire régóta ugyanazzal a pr csapattal dolgozik, ők többen is vannak.)

Ha akkor rendelnél, mikor nincs akció, akkor a “HOS10” for 10% off 🤍 kód ad 10% kedvezményt ^_^



Egyben a rendelés *-*

Balról jobbra: I Love You A Latte Foiled Sticker Kit, Glitch Kit, Journal Card, és a két freebie. (utóbbi az egyik pr lányé.)


Az I Love You A Latte Foiled Sticker Kit *-*



és a "Glitch Kit" habár semmi hibát nem látok rajta. *-*

✰✰✰✰✰✰✰✰✰


Harriet Wright Designs


Május 26-án jöttek vissza a szabadságukból, és rögtön egy jó kis készlet kisöprős akcióval indítottak. (up to 50%) Na, nekem sem kellett több, repültem is rá a jó kis grab bag-ekre. :D Szerintem az elsők között voltam, mert folyton frissítgettem a weboldalt, és mikor elérhetővé vált a webshop, nem tétlenkedtem, és a nindzsa ujjak sikerrel jártak, woohoo! :) Roppant gyorsan, június 1-jén már fel is lett adva! 3-án már kibonthattam a happy mailemet :) (Pedig már megszoktam, hogy mindig tőlük érkezik meg legkésőbb, mert elég sok rendelésük szokott lenni) Gondolom azért is volt ilyen gyors, mert ezek a grab bag-ek már eleve össze voltak készítve. :)

Rendelés tartalma:

Foil Grab Bag || GLITCH

Holographic x 1

£5.00 (£10.00)

Overstock Grab Bag (Layering & Transparent)

Transparent x 1

£5.00 (£10.00)

Subtotal £10.00

Standard Shipping: £2.00

Total: £12.00



Egyben a két grab bag :)



Foil Grab Bag || GLITCH 
(hasonlóan a H/S Glitch szetthez, itt sem szúrnak szemet azok az apróbb hibák, amiért ebbe a kategóriába esetek ezek a matricák)



Overstock Grab Bag (Layering & Transparent) *-*


Facebook oldaluk:


✰✰✰✰✰✰✰✰✰

Megjegyzések

Népszerű bejegyzések